Skrevet 3. desember 2006 18 år Vil bare tipse om plakat med C-130 Hercules med bilder og info om mange operatører rundt om i verden. Plakaten følger med desember utgaven av AirForces Monthly , et blad med interessante artikler og flotte fotos. [image]http://aycu17.webshots.com/image/6856/2001560586542554095_rs.jpg[/image] Norge er representert med "Tor".
Skrevet 3. desember 2006 18 år Jøss, denne skal jeg kjøpe på Narvesen i morgen! Hva er størrelsen på den? Finnes det flere blader som inneholder plakater mon tro?
Skrevet 3. desember 2006 18 år Finnes det flere blader som inneholder plakater mon tro? Det finnes flere flyblader som inneholder slike plakater til tider. Jeg har fått et par fra airliner world som viser hvem som har A330 og B777 i sin fleet. Var på narvesen i går og der så jeg et flyblad ( husker ikke navnet) som hadde en stor plakat lignede den hercules plakaten bare det var Embraer sin E-Jet serie
Skrevet 30. januar 2007 18 år Er et eller annet jagerfly denne måneden tror. Bladde bare fort gjennom
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.