Skrevet 1. desember 2006 18 år Jeg tenkte det hadde vært hyggelig å teame opp og ta et treff som vi hadde i slutten av Oktober. Lager poll for å prøve å finne ut når folk har tid(PS: folk som ikke skal komme, værsåsnill ikke stem) [pollstart] [polltitle=FSkveld i Oslo] [polloption=Starten av Desember] [polloption=Midten av Desmeber] [polloption=Over nyåret] [polloption=Jeg vil bare se resultater jeg(vennligst ikke bruk, men om du absolutt må se. Så trykk.] [pollstop] [pollstart] [polltitle=Ukedag?] [polloption=Fredag?] [polloption=Lørdag?] [polloption=Søndag?] [polloption=Igjen en knapp for de klåfingrede.] [pollstop] Venligst stem i pollen og skriv deg på om du vil være med. EDIT: ugh ja, polls får jeg ikke til. Aldri gjort det før.
Skrevet 1. desember 2006 18 år Jeg skal prøve å komme hvis det blir noe av! EDIT: Ehm ... Fucka opp på det første innlegget, har endra nå! Leste litt feil!
Skrevet 2. desember 2006 18 år Du glemte poll for det du egentlig spør om Nei, han har vel ikke det? Han ser jo hvor mange som svarer, de som svarer er interessert, og da er det ikke nødvendig med et eget felt for de som ikke er interessert. Bare gå videre til neste post.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.