Tom Stian Bjerk Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 Hei.. Finnes det noe statestikk lenger? mvh Tom Stian Siter
Bent Marius Engseth Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 Vel Dag, jeg så under navnet ditt, og oppdaget at du er medlem # 2. Så hvem er den heldig medlem # 1? Siter
Dag Johansen Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 Medlem nummer 1 http://www.flightsim.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_profile&u=00000001" TARGET=_blank>finnes ikke. Om jeg ikke husket feil var det en "standardbruker" som ble innstallert sammen med programmet, og som ble slettet når jeg hadde registrert meg. Siter
Tom Stian Bjerk Skrevet 10. april 2001 Forfatter Skrevet 10. april 2001 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Hvilken statistikk? Før en gang i tiden så kunne man få en Topp50 liste over mest aktive brukere bl.a. mvh Tom Stian Bjerk Siter
Dag Johansen Skrevet 17. april 2001 Skrevet 17. april 2001 Den ja [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Det var noe jeg fant ett eller annet sted, men ettersom forumet her ble oppdatert til nye versjoner funket ikke det lenger. Jeg skal se om jeg kan finne noe lignende som kan brukes til denne nye versjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.