Gå til innhold

Hjelp meg! Stikka mi flipper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et problem med joysticka mi.... når jeg skal velge "add gamecontroller" under controll panel i windows får jeg en slik beskjed opp på skjermen:

Your Gameport or Gameport drivers are not properly configured. Please consult the Device Manager.

Hva er Device manager ?

er irriterende dette...får den opp uansett hva jeg prøver på..Har fløyet med musa i FS nå en hel uke, begynner å takle den, men savner å fly med stikka mi ! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

noen som kan hjelpe ?

Skrevet

[image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Hvilken [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] stikke [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] er du mener? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Musa er vel bra [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 09-04-2001: Endret av: Arild Schubert ]

Skrevet

okey... kunne vell mistolkes litt det derre.. hehe

men:

stikka = Fly joystikka mi

musa = PC musa

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...