SH Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 har et problem med joysticka mi.... når jeg skal velge "add gamecontroller" under controll panel i windows får jeg en slik beskjed opp på skjermen: Your Gameport or Gameport drivers are not properly configured. Please consult the Device Manager. Hva er Device manager ? er irriterende dette...får den opp uansett hva jeg prøver på..Har fløyet med musa i FS nå en hel uke, begynner å takle den, men savner å fly med stikka mi ! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] noen som kan hjelpe ? Siter
Arild Schubert Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Hvilken [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] stikke [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] er du mener? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Musa er vel bra [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [ 09-04-2001: Endret av: Arild Schubert ] Siter
SH Skrevet 9. april 2001 Forfatter Skrevet 9. april 2001 okey... kunne vell mistolkes litt det derre.. hehe men: stikka = Fly joystikka mi musa = PC musa [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 9. april 2001 Skrevet 9. april 2001 Hei! Jeg har samme møkkaproblemet. Hjelp! Kenneth [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.