Skrevet 29. november 2006 18 år Da var dagen kommet, denne herren skal trekke seg fra helsevesenet som har vært hans arbeidsplass de siste 14 år Ny arbeidsplass? Cabin Crew i Norwegian! Snakk om omveltning Skal bli morro å prøve noe helt nytt, samt å få lønnsslipp og ikke "trygdeutbetaling" som vi kaller det i helsevesenet Gleder meg som en unge!! Noen andre her som jobber i Norwegian forresten? Olav
Skrevet 29. november 2006 18 år Gratis med ny jobb....det der har jeg drømt om mange ganger også, bare gjøre noe helt annet....Push Back eller noe,.,,hi hi
Skrevet 29. november 2006 18 år Forfatter Takker Skal bli godt med noe helt nytt etter 14 år i ambulansetjenesten og brannvesenet. Blir nok noen bildeserier fra kurset etterhvert også på sidene her, og selvfølgelig fra jobben når man kommer i lufta Olav
Skrevet 29. november 2006 18 år Olav, Grattis.. skal du på kurset som begynner nå i begynnelsen av December, eller Februar? - Har endel (ex) kollegaer som skal på kurs nå neste uke.
Skrevet 29. november 2006 18 år Grattis med ny jobb, Olav Kanskje du kan snu litt på trenden etter 11. september; å holde foredrag om nye regler når noen spør om klappsete Før spurte jeg pent flyvert(innen), spurte hun kapteinen bød anledningen ofte på håndhilsning og litt øyenkontakt som igjen førte til en herlig tur på klappsete =) Med Avinorkortet går alt mye bedre.
Skrevet 29. november 2006 18 år Forfatter Hei Thomas!! Joda skal på kurs til tirsdagen neste uke ja Vi er ti stykker totalt. 6 menn og 4 kvinner. Skal bli morro dette, blir litt anderledes enn å rase rundt i Oslo's gater med blålys og sirener da Olav
Skrevet 30. november 2006 18 år Gratulerer med ny karriere. Artig å prøve noe nytt, og så kommer du nærmere luftfarten (du blir faktisk en del av den nå )
Skrevet 30. november 2006 18 år Forfatter Ja det har du faktisk helt rett i Skal bli morro dette her Olav
Skrevet 30. november 2006 18 år Skal bli morro dette, blir litt anderledes enn å rase rundt i Oslo's gater med blålys og sirener da Sikker? (Og jeg som prøver meg i den retningen da gitt..)
Skrevet 30. november 2006 18 år Gratulerer Olav! Og Thomas; vi får vel rase rundt hverandre om noen år vi da. Tror ikke det er noe dårlig valg
Skrevet 30. november 2006 18 år Forfatter Hei Thomas og Joakim! Joda, ambulansetjenesten er en grei nok arbeidsplass, men jeg har drevet med dette i snart 15 år og følte vel nå at tiden var inne for å bytte beite, før jeg blir for gammel Jeg skal fortsatt kjøre innimellom og blir og å høre på AMK i alle regioner Hvor langt er dere kommet i utdannelsen, og hvor jobber dere hen? Olav
Skrevet 1. desember 2006 18 år Jeg er nok ikke i ambulansetjenesten. Jeg går på Politihøgskolen... Begynte der nå i høst, så jeg har jo noen år igjen før jeg er inne i en av redningsetatene...
Skrevet 3. desember 2006 18 år Forfatter Jeg er nok ikke i ambulansetjenesten. Jeg går på Politihøgskolen... Begynte der nå i høst, så jeg har jo noen år igjen før jeg er inne i en av redningsetatene... Ok! ja da har du noen år foran deg med skole enda ja Er vel ute på "Blålys" hver tirsdag også du da? Hehehe Olav
Skrevet 3. desember 2006 18 år Kan vel ikke nekte for at forelesningene klokken 0800 på onsdagene ofte er veeeldig uinspirerende
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.