Skrevet 28. november 2006 18 år Vi hadde ett veldig hyggelig mini møte på Pepes Pizza i Sarpsborg og nevnte om vi evt skulle prøve og holde dette fast evt første lørdag i hver mnd. Så her er vi igjen Lørdag 2 Des. Who is in Same place same time, pepes Pizza Sarpsborg, kl 17:00! Kort varsel men noen som kunne tenke seg og komme igjen.... Alle er velkommene selvfølgelig, blir lett fly prat og pizza/øl/brus generell chat NB: Vi satt i andre etage sist, prøver og få samme plass, og tar med meg FSX cover og setter det på bordet så det ikke skulle være tvil
Skrevet 28. november 2006 18 år En kjær FS2002 bruker føler seg ikke spessielt velkommen blandt de store gutta.. Flott tiltak, desverre er jeg nok på feil side av fjorden på lørdag, men dere får komme med en fyldig raport og bilder!
Skrevet 29. november 2006 18 år Som jeg sa på MSN Geir, jeg er med Gleder meg nesten mer enn sist....
Skrevet 29. november 2006 18 år Da får jeg bli stedfortreder for deg, Truls. Tenkte meg en liten tur på Peppes.
Skrevet 29. november 2006 18 år Forfatter Ok Gents, oppmøte liste foreløpig som følger; Kjetil Geir-Anders Sindre La oss få med 3-4 til
Skrevet 1. desember 2006 18 år Forfatter Veldig bra Geir, du skal få lov og komme oppmøte liste foreløpig som følger; Kjetil Geir-Anders Sindre Geir x2
Skrevet 2. desember 2006 18 år kommer innom en liten tur i kveld da, blir kaffe på meg da og nå på jobb Sees!
Skrevet 2. desember 2006 18 år Jeg må sette kursen til Ringerike sykehus pga familie, så jeg bortfaller i dag.
Skrevet 2. desember 2006 18 år Da var nok en fin kveld over.. Dessverre litt kortere for min del, ettersom det ble store kommunikasjons problemer med "pirat" taxien
Skrevet 2. desember 2006 18 år Håper dere hadde det fint, jeg fikk noen nært med blodpropp på sykehuset i dag, så klarte ikke desverre, men neste gang....
Skrevet 3. desember 2006 18 år Forfatter Var koselig som vanlig, men kunne vært noen ekstra piloter der Vi får legge opp en plan for neste møte, noen ideer........
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.