Gå til innhold

Flere franskmenn som flyr lavt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men denne gangen er det ikke med noen fightere...

http://www.dailymotion.com/video/xoprb_amateur-davion

Her ser dere det, som jeg tror, er en av deres KC-135FR. Vil tippe at det er fra Djibouti, der Frankrike har sin største utenlandske militære base, og jeg vil tro at de fleste av de andre low flying-videoene er derfra. Er heftig å se de fly med F-1 eller Mirage 2000 i tretopphøyde, men det er dæven ikke ofte at en ser en maskin som dette gjøre slikt""

Skrevet

Vi har da bedrevet med slikt i Norge også.. Har et bilde av en 336 skv F-5A som flyr en meter eller to over bakken rett foran hangar C på Rygge (gamle hovedhangaren til 6'n). Det bildet ikke viser er en tankbil som kommer rett rundt hjørnet som flyet var et par sek fra å fly rett i...

Skrevet

Lavt det her åsså. Ikke minst oppnåelig for sivile flyvere. L39 kan kjøpes for den nette sum fra 1 mill og opp om man har. ""

Flight School for L39 fins det også flere av. Så vidt jeg vet er inngangskravet penger og PPL i lomma + at den enkelte flight School vureder deg skikket etter de regler som da evt. fins for dette. ""Clicky

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...