Skrevet 27. november 2006 18 år Noen andre som opplever at siden har vært trege i den siste korte tiden. Særlig da i dag/kveld
Skrevet 28. november 2006 18 år Tregere enn den har brukt å være før.. Det er ikke sånn at jeg venter lenge, men mye lengre enn normalt!
Skrevet 28. november 2006 18 år Tregere enn den har brukt å være før.. Det er ikke sånn at jeg venter lenge, men mye lengre enn normalt! -Enig med Åge der. det er tregere men ikke direkte TREGT.
Skrevet 29. november 2006 18 år Varierer ofte hoss meg, men som regel kunne det gått ganske mye raskere
Skrevet 29. november 2006 18 år Jeg antar at Dag fremdeles har internettforbindelse fra Ventelo Catch. I så fall tror jeg det er hos dem problemet ligger. Har samme leverandør, og har hatt maks trøbbel med forbindelsen i dag. Flightsim.no har jeg riktig nok ikke trøbbel med, og mistenker derfor at problemet ligger mellom Catch sitt nett og NIX.
Skrevet 29. november 2006 18 år Ventelo Catch Ventelo Bluecom Catch finnes ikke mer, de fusjonerte med Bluecom som nesten var konkurs den gangen, før de selv ble kjøpt opp av Ventelo som ga den nye "fusjonen" navnet Ventelo Bluecom. Jeg greide ikke å dy meg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.