Skrevet 24. november 2006 18 år Jeghar lyst til Cuba til våren. Finnes det noen ruter ditt? eller åssen må jeg reise da?
Skrevet 24. november 2006 18 år Det er veldig lite rutefly som går dit. Cubana flyr direkte fra LHR, mener også det er noe fra Madrid og Paris hhv med Iberia og Air France. Det eneste jeg vet om fra oss er Air Canada via Toronto. Det er ingenting via USA som jeg kjenner til. Jeg tror å menr å ha hørt at det Novair flyr på Cuba med gjevne mellomrom, det vil si at kanskje lurt å ta å sjekke litt på reisebyråene ?
Skrevet 24. november 2006 18 år Mytravel fløy fra Sola på torsdag til cuba. Var det ikke NovAir da? Har vel ikke så mange avganger fra Sola. Er vel et par ganger i året.
Skrevet 24. november 2006 18 år Martinair fløy fra Amsterdam da jeg var der. Fra 199€ en vei ifølge nettsiden.
Skrevet 24. november 2006 18 år [image]http://www.novair.net/imgs/logos/logo.gif[/image] Siden Novair først blir nevnt, får jeg slå et lite slag for min tidligere arbeidsplass: Novair som tidligere nevnt (forkortelse for Nova Airlines AB) flyr på Cuba i følgende periode: fra Oslo: annenhver Torsdag t.o.m: 12/4-07 fra Stavanger: kun 23/11 fra Bergen: kun 7/12 fra Tr.heim: kun 18/1 Alle disse flyvningene er med Novair sin A330-200, som forsvinner ut av flåten til høsten 07. Dersom man kan reise i den perioden der charterselskapene flyr, kan man fort spare store penger på å fly til Cuba. Har sett t/r fra Oslo til Cuba, helt ned i Kr: 3,000.- pr. person (kun flyreise selsagt) og det er svært billig!
Skrevet 25. november 2006 18 år Prisen jeg nevnte ovenfor, var en pris jeg så for noen uker tilbake - med avreise enten i slutten av November eller medio Desember. Anbefaler å følge med på restplass-sidene til f.eks. Apollo eller Ving/Saga, men ofte er slike tilbud en begrenset tid før avreise.
Skrevet 25. november 2006 18 år Heisann, vi (CO) flyr charterturer fra Miami til Havana flere ganger i uken. Jeg vet ikke hvem vi flyr for...? Dag
Skrevet 25. november 2006 18 år Heisann, vi (CO) flyr charterturer fra Miami til Havana flere ganger i uken. Er det ikke en regel at et fly som har vært innom Cuba ikke får slippe inn i USA før etter 6 måneder? Altså karantenetid for flyet?
Skrevet 25. november 2006 18 år Eneste spesiell regel vi merket var "desinfisering" av flyet før landing. Tror ikke det finnes noe slik regel, iallfall ikke et halvt år.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.