Skrevet 23. november 2006 18 år Kanskje vi vil se flyplassene gå i anskaffelse av noen nye pushback trucks
Skrevet 23. november 2006 18 år Vedder på at bilen måtte byttes clutch på etter det! Men det er ikke gæren trekkraft det. Hjelper vel lite med trekkraft uansett, om man skal ut i terreng og hjulene ikke har grep. Biltestere sier visst at Jeep og muligens H1 er de eneste bilene som duger der, H2, Cayenne, X5, Touraeg og lignende er bare hevede sportsbiler med trekkraft
Skrevet 23. november 2006 18 år ...H2, Cayenne, X5, Touraeg og lignende er bare hevede sportsbiler med trekkraft Det er vel første gang noen har omtalt Chevrolet Tahoe som en sportsbil tror jeg... Det er den H2 bygger på nemlig...
Skrevet 23. november 2006 18 år H2, Cayenne, X5, Touraeg og lignende er bare hevede sportsbiler med trekkraft Kan nok ligge noe i det. Men uansett så hadde ikke min Cayenne blitt med på skogstur Føler at den hører hjemme på veien fremfor skauen...
Skrevet 23. november 2006 18 år Jeg har kjørt Tahoe faktisk, den er sprek, og kan nok komme seg greit fram, men generelt er den dårlig i ujevnt terreng. Har også snakket med noen som eier H2, de har aldri vært borti en bil som har vært mer på verksted, og som sliter i terrenget. Den er altfor lik en "sportsbil" H1 er nok mer egnet som terrengbil. Alle mine meninger er tatt fra videoen. (hver så snill og ikke ta det seriøst)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.