Fred Solli Skrevet 7. april 2001 Skrevet 7. april 2001 Hei Dag Jeg har lastet ned og bruker IE 6.0 public release og får opp at sidene dine mangler Privacy Policy. Har du en forklaring på dette? Jeg ser på andre sider at meldingen ikke kommer opp eller at det kommer meldinger som "unsatisfactory privacy policy." Hilsen Fred Siter
Gjest Skrevet 7. april 2001 Skrevet 7. april 2001 Hei Fred. Jeg er ikke Dag, men jeg kjører IE6 jeg også. dobbelt klikk på det ikonet som viser at privacy policy ikke er der, eller er utilfredstillende, da kommer det opp et vindu som viser hva den reagerer på. på flightsim.no er det bannerne. Dette med privacy greia er bare noe stort tull som MS har lagt inn. Var for å la brukeren stille inn sine krav i browseren, og så vil hver side som besøkes sjekkes opp mot dine prefereanser ang. privacy. stemmer det ikke settes ikke cookies osv. da dette ikke har noe med SIKKERHET å gjøre kan du ganske enkelt gi blaffen i denne privacy greia. (Sikkerheten i IE styres jo fra security options.) Trykk settings på den ovenfornevnte vinduet og still slideren på bunnen. trykk så done. og restart IE6. da skal det være OK. Jan Roar Rød [ 08-04-2001: Endret av: Jan Roar Rød ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.