Skrevet 18. november 2006 18 år Jeg vil gjerne ha et bilde av et par "kjøpefly" som jeg har, linet opp ved siden av hverandre. Hvordan kan jeg få satt 3-4 forskjellige fly ved siden av hverandre på f.eks. Ørlandet? Finnes det en mil. paint til PMDG 737 ?? Vidar
Skrevet 18. november 2006 18 år Du trenger Traffictools, AFCAD og Yroute. Yroute bruker du til å lage flyruter med. Du kan da lage flyruter med de flyene du ønsker å ta bilde av. Traffictools bruker du til å legge flyrutene til FS2004. AFCAD bruker du til å lage parkeringsplasser til flyene. Her kan du gjøre det slik at de liner seg opp ved siden av hverandre hvor enn du vil på flyplassen. Så er det bare til å knipse i vei. Husk og les readmefilene som følger med hvert enkelt program.
Skrevet 18. november 2006 18 år Har vist set et USAF repaint til PMDG B737'eren et eller andet sted. Tjek avsim, de har det nok.
Skrevet 19. november 2006 18 år Men jeg vil minne deg på at det å legge inn PMDG eller lignende kjøpefly, vil kreve monstermaskin. Siden disse flyene i seg selv er ganske tung å kjøre aleine.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.