Gjest Skrevet 6. april 2001 Skrevet 6. april 2001 Jeg hører mange er så kritiske angående VNoAF, men det jeg lurer på er hva skjedde i fjor eller når det hvar med Virtual Luftforsvaret som gjorde slik at mange er litt kritiske? Siter
Eirik Hovland Skrevet 7. april 2001 Skrevet 7. april 2001 Det samme lurer jeg på? Hva var det egentlig som skjedde med VNOAF i fjor? Siter
Gjest Skrevet 8. april 2001 Skrevet 8. april 2001 Ja heeeeeeeltenig, jeg blir snart gal av d....Hva skjedde [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.