Skrevet 16. november 2006 18 år Halloen ... Noen som vet om det har skjedd noe spesielt i Tromsø idag? Så en Sea-King maskin over Tromsø og Tromsdalen idag. Drev med noe lavflygning og lå stille over Tromsdalen litt idag.. Noen som vet? Stian
Skrevet 16. november 2006 18 år Det er de titt og ofte,hvis du ser etter neste gang,så vil du se at de holder på med sikkerhets kurs.De plukker folk opp fra Tromsøsundet og flyr de til havarisentret/opplæringssentret på Skattøra.
Skrevet 16. november 2006 18 år Det var oss!! Vi i Røde Kors hadde en øvelse i dag, vi hadde en øvelse om, fjellredning, å derfor hadde vi seakingen hos oss! Var rågøy!!!
Skrevet 16. november 2006 18 år Forfatter aha ... det var derfor ja Hvordan gikk øvelsen da? Ja, jeg har hørt at de bruker sea-kingen i forbindelse med sikkerhetskurs på senteret.. Tok et kurs der før sommeren og da var det snakk om at de skulle komme å bistå, men ble desverre ingenting av det men har hatt endel øvelser med Sea-King og Lynx... Rågøy !
Skrevet 17. november 2006 18 år Var gøy den øvelsen! Send meg en PM! Så kan du få MSN adressen min! Litt artig å snakke med andre fra Tromsø!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.