Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 118
  • Visninger 48,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Jeg er enig med Sindre og Martin, så vi gjør det du foreslår, Åge, og tar dette med LAN utpå nyåret!

Er i grunn enig der jeg å! LAN kan vente (Åhh som jeg gleder meg til FLG'07) ""

Egon 1. desember here we come!

Skrevet

Regner med at det er snakk om EGON i Prisenkrysset? Er det nødvendig å reservere bord kanskje, Åge???

Skrevet

Åge.. Go home! "" Dette kunne kanskje endt med full forvirring siden alle leter etter Peppes Pizza i Søndre gate. Det er Egon som har en resturant i krysset Søndre/Thomas Angels gt. "" Jeg elsker å ha rett... hehe! ""

Skrevet
Pizzatreff en helg jeg er bortreist, LAN etter at jeg har dratt i forsvaret.. Jeg føler meg ekskludert! ""

Det var da som svarte! Vi må ta det en anne gang gutter... det går ikke an uten Ivar!

Skrevet
Pizzatreff en helg jeg er bortreist, LAN etter at jeg har dratt i forsvaret.. Jeg føler meg ekskludert! ""

Det var da som svarte! Vi må ta det en anne gang gutter... det går ikke an uten Ivar!

Hehe! For all del, jeg kan bli med en annen gang jeg! Go ahead boys! Selv om jeg synes vi heller burde satse på fredag derpå!

Skrevet
  • Forfatter

Vi kan jo selvfølgelig møtes flere ganger, så om vi gjør det slik:

Vi som har mulighet, møtes den 1. desember, også finner vi ut en gang senere hvor vi alle kan møtes!

Skrevet
  • Forfatter

ALLE SOM SKAL VÆRE MED DEN FØRSTE DESEMBER; SEND MEG EN PM!

Liste over påmeldte(vil bli oppdatert når jeg får PM's):

Åge Storli Berg

Sindre Solem Ertsaas

Stian Lingås

Martin Flikkeshaug

Michael A Brendås

Sindre Lillemo

Marius Helstad

Skrevet
  • Forfatter

Er det ingen fler som skal være med? De påmeldte er:

Åge Storli Berg

Sindre Solem Ertsaas

Stian Lingås

Martin Flikkeshaug

Michael A Brendås

Sindre Lillemo

Marius Helstad

Geir Fjellro Løitegård

Om flere vil være med, send meg en PM så fort som mulig. For at jeg skal kunne reservere plass til oss, trenger jeg å vite nøyaktig hvem som kommer!

Så om jeg sier det sånn:

SISTE PÅMELDINGSFRIST: TORSDAG klokken 1600!

Skrevet

Har jeg skjønt dette rett? Flightsim-treff på EGON i Tr-heim lørdag 1. desember kl 18.00?

Farsken, er jo i Tr-heim den helga, kanskje jeg skal droppe innom? Er det bindende påmelding her eller? Jeg mener: blir det sure miner hvis jeg melder meg på også kommer det noe(n) i veien?

Og dette er kun et sosialt treff, ingen datatreff med maskin og sånt?

Unnskyld den sene responsen, men har ikke fulgt så godt med i det siste her på Flightsim.no.... ""

Skrevet
  • Forfatter

Alle som har mulighet er hjertelig velkommen, men vennligst, SEND EN PM TIL MEG SÅ FORT SOM MULIG! Jeg ringer for å reservere plass i morgen ettermiddag, så jeg trenger å vite hvor mange vi blir

Skrevet
  • Forfatter

Da ser det ut til å bli oss som møtes:

Åge Storli Berg

Sindre Solem Ertsaas

Stian Lingås

Martin Flikkeshaug

Michael A Brendås

Sindre Lillemo

Marius Helstad

Geir Fjellro Løitegård

Kim Ruben Fjeldstad

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …