Truls Petter Elven Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 må si at jeg bli litt sjokkert når jeg så denne videoen http://www.flightlevel350.com/Aircraft_R...Video-4142.html Siter
Gjest Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Meget godt gjort, kan tenke meg han ble litt svett når det iset på, tror ganske mange ville fått LITT mer panikk i en slik situasjon. Ser ikke noe galskap her, var ikke antydning til is når han starta, ingenting å klandre piloten for. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 hehe! Dette kaller vi hardcore piloter.. Satt bare og venta på at han skulle dra fremm is-skrapa under landing.. Siter
Tom Knudsen Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Spørsmålet må vel bli: Hva gjør en om det utenkelige skjer at vinduet fryser til is midflight... Kan man vel ikke akkurat lukke opp døra og skrape is ? Dog med null window heat.. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Kan man vel ikke akkurat lukke opp døra og skrape is ? Det har da vært gjort før.... Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Dere får la være å ta flygerutdannelsen på NAC hvis dere synes det er galskap. Ta en kikk på en typisk Seneca eller Baron. Der har du også kun et lite område, oppvarmet plate, å kikke igjennom når frontruta iser. Utfordrende, men langt fra galskap. Siter
Martin Floor Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Gleder meg som en unge til jeg skal på NAC da ja, og oppleve diverse vanskelige situasjoner. Ville de ikke hjulpet å fyrt opp cabin heat maksimalt, eller har det liten effekt på temperaturen ytterst på cockpit glasset? Man trenger jo ikke mye varme for å få isen til å gli av frontruten i litt god fart, eller er det uoppnåelig? Siter
Andreas R Pettersen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Gla d derre ikke er meg da.. trur æ hadde fått hetta hves æ hadde opna ei copit dør og sett at piloten ikke har sett en dritt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.