Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget godt gjort, kan tenke meg han ble litt svett når det iset på, tror ganske mange ville fått LITT mer panikk i en slik situasjon.

 

Ser ikke noe galskap her, var ikke antydning til is når han starta, ingenting å klandre piloten for.

Skrevet

Dere får la være å ta flygerutdannelsen på NAC hvis dere synes det er galskap. Ta en kikk på en typisk Seneca eller Baron. Der har du også kun et lite område, oppvarmet plate, å kikke igjennom når frontruta iser. Utfordrende, men langt fra galskap.

Skrevet

Gleder meg som en unge til jeg skal på NAC da ja, og oppleve diverse vanskelige situasjoner.

 

Ville de ikke hjulpet å fyrt opp cabin heat maksimalt, eller har det liten effekt på temperaturen ytterst på cockpit glasset? Man trenger jo ikke mye varme for å få isen til å gli av frontruten i litt god fart, eller er det uoppnåelig?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...