Skrevet 10. november 2006 18 år Hsr ikke sett noen har posta dette før i dag, så her kommer`n.. Airbus var altså på Keflarvik i dag med 380`n for å teste den i mye crossvind siden det var sterk blæstå der i dag. Her følger liten videosnutt av den, på islandsk da, men [*********] happens.. A380 crosswind
Skrevet 10. november 2006 18 år Stilig filming,blåste godt der oppe ja,så ut som det var litt problemer under takeoff også,men 737 ble utrolig liten i forhold. A380 er definitivt det styggeste flyet som er produsert etter min mening,ser ut som en forvokst kjempe hval.
Skrevet 10. november 2006 18 år A380 er definitivt det styggeste flyet som er produsert etter min mening,ser ut som en forvokst kjempe hval. Da har du ikke sett mange fly.
Skrevet 11. november 2006 18 år Begynner faktisk å like A380en, bedre enn jeg gjorde før ihvertfall. Den er definitivt ikke i nærheten av 747 når det gjelder utseende, men den så veldig bra ut her. Liker vingeformen på den. Men det er et eller annet med snuten som gjør at den ser feit ut. Men uansett, utrolig stilig med crosswind, den så ut til å klare det utmerket. Skyene var spektakulære i bakgrunden og, for de som la merke til det
Skrevet 11. november 2006 18 år Var det ikke slik at 747 var ganske foraktet pga utseende når den også kom? Nå er den ganske regnet som en av de flotteste. Jeg må innrømme at det ikke A380 var et vakkert syn da de første planene og tegningene kom ut. Men akkja, har blitt vant til den nå etterhvert og synes den ikke ser så værst ut heller.
Skrevet 11. november 2006 18 år A380 er definitivt det styggeste flyet som er produsert etter min mening,ser ut som en forvokst kjempe hval. Da har du ikke sett mange fly. Da har han ikke sett mange hvaler heller
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.