Skrevet 10. november 2006 18 år Han her svetter litt! Legg merke til de partiklene som ligger bak i røyken. [bilde]http://www.airliners.net/open.file/1134244/L[/bilde]
Skrevet 11. november 2006 18 år Feil link det Stian, her er linken http://www.airliners.net/open.file/1134244/L .
Skrevet 11. november 2006 18 år Noen som vet hvor de dumpa fueln? Gjøres det i sjøen eller over land?
Skrevet 11. november 2006 18 år Var vle ikke helt ved mening den fuel dumpen der. Noe skjedde med motoren slik den at den mistet motordeler. Derfor lakk fuelen ut. De dumper vel fuelen over sjøen mener jeg å huske. Den Aerofloten dumpa vel over Hurdalsjøen, gjorde den ikke?
Skrevet 11. november 2006 18 år Var vle ikke helt ved mening den fuel dumpen der. Noe skjedde med motoren slik den at den mistet motordeler. Derfor lakk fuelen ut. Den mistet ikke motordeler, men deler av kompositt/honeycomb-kledningen inne i cowlingen. ...og det har vel aldri vært snakk om noen fuel-lekkasje...
Skrevet 11. november 2006 18 år Uansett, enig med Timmy at det der et utrolig flott bilde. Hadde vært det om alt hadde gått normalt også, men gitt det som skjedde er virkelig Fredrik Granberg nær et "blinkskudd of the year" her etter min mening.
Skrevet 13. november 2006 18 år Noen som vet hvor de dumpa fueln? Gjøres det i sjøen eller over land? De dumpet over ostersjoen. Landet igjen etter 51 min.
Skrevet 13. november 2006 18 år Noen som vet hvor de dumpa fueln? Gjøres det i sjøen eller over land? JAR OBS-1 anbefales å gjøre dette over sjøen eller høyere enn 10000 agl. Unntaksvis ned til 7000 fot agl om vinteren og 4000 fot agl om sommeren, eller om nøden er stor nok, hvorsomhelst i hvilkensomhelst høyde.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.