Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja Gunnar, vi har helt klart samme interessene her også. Jeg har vel mer eller mindre avviklet den sysselen nå. Det ble vanskelig å kombinere HV med jobben. Hadde tenkt meg inn i innsatsstyrken, men det ble bare kluss. Synd at det var vanskelig å kombinere, for jeg liker meg ute i grønt. Nå er det NROF som gjelder på det området. Men det er helt klart vemodig å slutte etter mange år. Jeg savner det hver gang det regner eler snør, blir minnet på det da. Ingenting som slår å ligge flere døgn på OP i skikkelig møkkavær. "" Eller å ligge klar med NM-149 å vente på "Rådyret". ""

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Militæret sux!

Nedlegg driten ""

--thomas

Daaakaaaar. Ompuss?

Jeg har aldri vært i militæret jeg, men jeg mener at militæret er noe av det mest unødvendige pengesluket staten Norge har. Ikke bare sluker militæret penger, men er også den meste korrupte, og den minst samfunnsnyttige institusjonen vi har... I korte trekk, men jeg elsker og diskutere med "armyfreaks", gjør meg godt ""

--thomas

Skrevet

Thomas: Når jeg hører dine argumenter, så tviler jeg på at noen her gidder å diskutere det med deg uansett. I alle fall ikke vi som har noen år i forsvarer. Om det er her eller der. Det eneste jeg ser, er at i alle fal vi to lever på helt forskjellige planeter. ""

Skrevet
Thomas: Når jeg hører dine argumenter, så tviler jeg på at noen her gidder å diskutere det med deg uansett. I alle fall ikke vi som har noen år i forsvarer. Om det er her eller der. Det eneste jeg ser, er at i alle fal vi to lever på helt forskjellige planeter. ""

Greit jeg startet veldig usaklig... beklager det!

Skal ta selvkritikk for det.... Anyways, nå skal jeg trene, så det blir lite diskusjon på meg! Hej då!

--thomas

• Premium Medlem
Skrevet

Gunnar van der Meeren: Hvilken grad har du?

Fenrik! (..er nok snart Løytnant) ""

Interessert i saklige argumenter i en annen post, så forsøpler vi ikke denne posten med offtopics noe mer enn vi alt har gjort!

....Det har du så inderlig rett i Andreas!

Beklager at jeg sporet litt av...... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...