Andreas Vibeto Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har lest litt rundt, og skjønt at mange savner ATC på MP, men de som er ATC ikke gidder fordi mange ikke hører på de. Kanskje det er på tidemed rekkrutering? Jeg veit veldig lite om atc på mp men... Det er sikkert mange som har lyst til og prøve som ATC på MP (jeg er en av de veit ikke om jeg er god nok men). Hadde det vært mulig med litt "rekrutering"? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Dersom du vil prøve deg er det sikkert mange som kan lære deg det, jeg for min del kunne godt tenke meg å lære å snakke korrekt med atc. Siter
Marius Helstad Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Andreas vi snakker om det på MSN vi . Det skal gå unna fort det . Siter
Andreas Nysveen Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Yesda, det kan vi gjøre vet du;) Eller, det har vi gjort. Siter
Andreas Vibeto Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Siden det virker som det ikke blir noe "rekkrutering", lurte jeg på om det var et spill hvor du kunne være ATC som ikke heter FSX? Helst ikke payware heller... Men det er vel ikke te å unngå... Siter
Christian Sager Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 www.vatsim.net www.vaccsca.org Siter
Andreas Vibeto Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 takk, men er det bare i FSX det går ann offline? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Du har helt rett Marius, men du gav meg en god pekepinn, jeg trodde det var mindre "prat" som skulle til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.