Skrevet 5. november 2006 18 år Noen som vet om real flyruter som går ifra EDDM til LOWI? (Og gjerne tilbake igjen)
Skrevet 5. november 2006 18 år Er ganske sikker på at det ikke gjør det. Avstanden er så kort at det knapt nok ville lønne seg. Vi flyr til EDDF. Går ganske raskt med bil fra München til Innsbruck.
Skrevet 5. november 2006 18 år Forfatter Ja når jeg tenker etter husker jeg at du kanskje nevnte noe om dette. Hva er raskt med bil mellom strekningen da?
Skrevet 5. november 2006 18 år Jeg brukte ca 4 timer med buss tror jeg, da vi ikke kunne lande i Innsbruck pga tåke. Først 3 timer venting på EDDM, ble en lang tur gitt!
Skrevet 5. november 2006 18 år Har aldri kjørt der selv, men 1,5-2 timer utifra hva jeg har hørt. Ringte nettopp til ei venninne i Innsbruck, 1,5 til 2 timer avhengig av trafikk.
Skrevet 5. november 2006 18 år EDDM SID MIQ Y106 MANAL M736 TULSI STAR LOWI og tilbake LOWI SID INN J25 NORTO T101 ANDEC STAR EDDM
Skrevet 5. november 2006 18 år Forfatter Takk for svaret Clamer, Petter og Lars. Aleksander: Poenget ditt var?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.