Skrevet 3. november 2006 18 år Synes opplæringdvden fra Angle of Attack på LevelD 767 ser meget interessant ut. Noen som har testet denne? LevelD 767 dvd Noen muligheter for at denne tas inn i shopen Dag?
Skrevet 3. november 2006 18 år Så absolutt..! Dette er skikkelig "hot stuff" for oss 767 piloter. Dag,har vi en deal?
Skrevet 4. november 2006 18 år Kanskje det - Jeg skal sende dem en mail og høre om det er mulig å gjøre en deal med dem.
Skrevet 4. november 2006 18 år Kunne tenkt meg den dvd jeg også. Sikkert veldig lærerikt selv om jeg flyr 737.
Skrevet 5. november 2006 18 år OK, jeg skal ta den inn. Men jeg må ta inn såpass mange at jeg håper dere Level-D folk ikke springer og kjøper den fra produsenten, fordi da blir jeg sittende med skjegget fullt av postkasser Det vil dessuten bli billigere å bestille den fra meg enn derfra siden dere da slipper avgiften for moms og får billigere frakt. Jeg regner med at den vil være her om en ukes tid.
Skrevet 5. november 2006 18 år Hei Sett meg opp på en Dag. Jeg skal ha en og kan gjerne betale forskudd!! Kjempetaknemlig for Flightsim shoppen!!!! Arne E
Skrevet 6. november 2006 18 år Som med stort sett alt jeg selger bruker jeg samme pris som du finner på produsentens side + moms. Jeg tipper derfor at den vil koste 289 kroner når den kommer i shoppen. (Jeg legger den ut der så fort jeg har en bekreftet leveringsdato)
Skrevet 14. november 2006 18 år Omsider har jeg fått bekreftet at den er på tur og vil være på lager over helgen. Filmen kan nå bestilles fra nettbutikken vår.
Skrevet 14. november 2006 18 år Forfatter At det er en NTSC film, har det noe å si for avspilling i vår PAL verden?
Skrevet 15. november 2006 18 år De aller fleste dvd spillere nå for tiden tar begge formater, og om ikke din tar formatet kan du jo spille den av på pc'en din.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.