Skrevet 3. november 2006 18 år Hadde ikke følt meg helt trygg om jeg hadde stådd på bakken der. Folkene som stod der kunne være glad til at han ikke bruke afterburners
Skrevet 3. november 2006 18 år Galskap spør du meg. Da får vi la være å spørre Ikke det at jeg synes det er coolt, ikke missforstå, men om man skal tenke litt air safety så.......men det kan jo hende at disse guttene hadde disp for dette. Har en kompis av meg som har en slik disp og vet at mye kan gjøres om det trenes på. Jeg fikk reisning av det jeg, men.......
Skrevet 3. november 2006 18 år Dette var vel mye mere vanlig før enn nå. Så en "mega-bajas-lowpass" på Andøya på begynnelsen av 90-tallet. Nummeret før jeg pissa på meg, da en F-16 "turnet" rundt rett etter take-off og dundret over oss (eller under) når vi stod på taket på skv.bygget. De som stod på shelter-taket lå langflate etterpå. Bra det ikke skjer mye av dette nå lenger, selv om det er litt stilig å se på... A r v i d
Skrevet 3. november 2006 18 år Om man ser på beksrivelsen av denne filmen kan man lese at dette var en siste tur for denne piloten. Ikke rart han/hun vil leke seg litt da
Skrevet 3. november 2006 18 år Hvis noen har sett Pearl Harbour har de to hovedpersjonene en litt morsom lek som de refererer til som "play chicken".
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.