Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Slepp det dere driver med! ENCN er oppe på multiplayeren,kom og fly!! jeg har MIC og bruker voice som kommmunikasjonsmiddel! Ser dere i luften! Servernavn er "Kjevik Tower" Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 har litt problemer her...når jeg har valgt Push to talk,skal jeg holde denne inne da? eller skal jeg trykke, snakke, trykke? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Jepp,fant ut av at det var pilotens voice som ikke funka Siter
Daniel Larsen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Er det ikke sinnsykt mange useriøse piloter som bare flyr rundt der da? uten og svare. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Det er det nok,men denne personen var ikke useriøs,prøvde å hjelpe han,men vi fikk det ikke til.. Siter
Torbjørn M. Kvarsnes Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 høres nesten ut som meg på tur det, enten hører jeg tårnet, eller så hører de meg, men ikke to veis kommunikasjon desverre ( ennå i allefall ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.