Martin Kaareng Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Enten så jeg feil eller så fløy det i dag ca. ved 10 tiden (morgen) et rart lite fly fra syd mot nord over sandefjord retning torp. Kanskje det var F-5'en det snakkes om i topic'en under? Martin Siter
roar a nicolaisen Skrevet 30. mars 2001 Skrevet 30. mars 2001 har sett det selv på tromsø. Det er vel antagelig noe militær greier Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 30. mars 2001 Skrevet 30. mars 2001 Når man snakker om små og merkelige fly... Så et fly på Tromsø lufthavn som var litt større enn F50 og hadde et langt "spyd" på nesen. Spydet hadde røde og hvite ringer og flyet så nesten ut som en sverdfisk. Tok av fra Langnes 19. eller 20. mars. Noen som vet hva dette kunne være? (...hvorfor har jeg aldri fotoapparatet med når det dukker opp slike merkverdigheter..?) Siter
H S Skrevet 31. mars 2001 Skrevet 31. mars 2001 Flyet på Langnes er en Hercules som blir brukt av RAF sin værtjeneste.Den ble aktivt brukt under Joint Winter.Husker ikke i farten betegnelsen på den,men som sagt det er er avart av C-130,var å kikket på den ved noen anledninger når jeg hadde stopp i Tromsø selv. Hans Petter ------------------ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.