Skrevet 29. oktober 2006 18 år Heissan. Skal en tur til Kastrup 11 nov,og tenkte jeg skulle ta noen bilder av fly.Er det noen som vet om noen fine spotterplasser der ? Var der for et par år siden,å da stod jeg på en slags kafe,flykafeen eller noe sånt.slet litt med å komme frem dit da drosjemannen ikke skjønte bæret av det jeg prøvde å forklare. Jeg kommer med tog til flyplassen,så jeg har to bein og penger til buss og drosje.Er det noen som har et kart over stedet,kart for spottere eller noe sånt ? og hva heter den lille kafeen med utsiktspunkt for knipsing ? Veeldig takknemlig for svar
Skrevet 29. oktober 2006 18 år Har vært på Kastrup, men ikke spottet der. Her er imidlertid en side med spotterguide og kart: http://users.cybercity.dk/~dsl28789/ Klikk på Spotter Guide øverst til høyre på siden.
Skrevet 29. oktober 2006 18 år Forfatter Tusen takk !!! Den siden der hjelper meg utrolig mye. Flyvergrillen var det det het der ja,fint med en sånn plass hvor man kan fotografere ,spise mat og drikke øl samtidigt Takk Per !
Skrevet 30. oktober 2006 18 år Var på Kastrup i februar på dagstur. Skal si det var mye snadder der ja Flyvergrillen var en flott plass og ta bilder fra, her har du god oversikt over 2x rwy samt twy. Legger ved en link til mitt resultat fra Februar! Obs! Ikke så mange bilder fra flyvergrillen der, men dog
Skrevet 30. oktober 2006 18 år Forfatter Ja det høres oppløftende ut Det var fine bilder du hadde tatt,så igjennom alle sammen ! Da er det bare å pakke fotoutstyret og vente på båten 11 nov
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.