Skrevet 29. mars 2001 23 år Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å velge hvilken flysim. jeg skal velge? Jeg står i mellom disse valgene: falcon 4.0, EF2000 v2, USAF. Har dere andre forslag tar jeg gjerne i mot det.
Skrevet 29. mars 2001 23 år Falcon 4 eller USAF det kommer an på hvor du gidder å sitte å lese har du god tid så tar du Falcon 4
Skrevet 30. mars 2001 23 år Yepp, det stemmer, men mange av buggene er borte i den siste ofisielle patchen, og i tilleg er det noen gode uoffisielle patcher som tar seg av mange av de resterende bugsene. Jeg synes ikke du skal la dette komme i veien dersom du har lyst paa F4, det er en dritkul sim. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Mvh, Helge
Skrevet 30. mars 2001 23 år Dette høres meget bra ut. Da går jeg til innkjøp en Falcon 4.0 Tusen takk til dere !!! Kanskje vi treffes blant skyene. ------------------ Champ
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.