Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tapte B-737 manuals og references .

For en tid tilbake lastet jeg ned en hel del Boeing-737 manualer og referanser,(noen av disse var Continental’s manualer) en masse informativt og interessant lesestoff. Dessverre så chrashet PC’en min og jeg måtte foreta en fullstendig reinstallering. Ettersom jeg ikke hadde vært lur nok til å ta backup av disse filene gikk de tapt. Har forsøkt å finne dem igjen på nettet, men uten å lykkes. Har noen tips å gi? ""

Mvh

Paul

Skrevet

Det er fullt mulig.

Tror jeg skal ha et program liggende som heter easy recovery. Det fant masse filer for meg.

Men jeg er bortreist neste 14 dagane..

Skrevet

Tror muligens jeg har disse continental-manualene på ei maskin. Er litt usikker men vet jeg har sett noe slikt på ei maskin her ""

Skal sjekke for deg ""

Skrevet
  • Forfatter

Det hadde vært fantastisk å funnet dem igjen. De besto av nærmere 5000 sider i PDF format med tegninger og beskrivelse av det meste av flyet. Blant annet Continental's referanser til piloter og cabin-crew. Lurer på om de er fjernet fra nettet med hensikt mht. 11sept?

""Mvh Paul

Skrevet

Ja filene var så store at jeg ikke orka å printe de ut ihvertfall. Flere tusen sider stemmer nok ja.

Har kjøpt meg ei flaske cognac idag så jeg får nok ikke lett før imorra ""

""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …