Skrevet 27. oktober 2006 18 år Tapte B-737 manuals og references . For en tid tilbake lastet jeg ned en hel del Boeing-737 manualer og referanser,(noen av disse var Continental’s manualer) en masse informativt og interessant lesestoff. Dessverre så chrashet PC’en min og jeg måtte foreta en fullstendig reinstallering. Ettersom jeg ikke hadde vært lur nok til å ta backup av disse filene gikk de tapt. Har forsøkt å finne dem igjen på nettet, men uten å lykkes. Har noen tips å gi? Mvh Paul
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Det er fullt mulig. Tror jeg skal ha et program liggende som heter easy recovery. Det fant masse filer for meg. Men jeg er bortreist neste 14 dagane..
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Her er det noe tror jeg... http://www.ontrack.com/software/ Riktig nok payware men...( ikke tenk på å se pris) hehe.. Finnest vel en cd key en eller an plass?
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Tror muligens jeg har disse continental-manualene på ei maskin. Er litt usikker men vet jeg har sett noe slikt på ei maskin her Skal sjekke for deg
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Forfatter Det hadde vært fantastisk å funnet dem igjen. De besto av nærmere 5000 sider i PDF format med tegninger og beskrivelse av det meste av flyet. Blant annet Continental's referanser til piloter og cabin-crew. Lurer på om de er fjernet fra nettet med hensikt mht. 11sept? Mvh Paul
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Forfatter Jeg mener det var her jeg fant manualene i sin tid. Men nå får ihvertfall jeg bare beskjed om at siden ikke kan vises. http://80.50.251.70/~tomek/737manual.rar Mvh Paul
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Ja filene var så store at jeg ikke orka å printe de ut ihvertfall. Flere tusen sider stemmer nok ja. Har kjøpt meg ei flaske cognac idag så jeg får nok ikke lett før imorra
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Jeg laster opp en samling manualer nu Jeg regner med at siden er oppe i kveld engang
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Forfatter You are my sunshine, my ---- sunshine You make me happy---- Ja nå synger jeg av glede. Mvh Paul
Skrevet 27. oktober 2006 18 år Da er siden oppe. Send PM om du vil ha link. Vil ikke ha noe trøbbel så derfor gjør jeg det sånn.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.