Gjest Skrevet 28. mars 2001 Skrevet 28. mars 2001 Jeg har lett på utallige Flightsim siden, men ingen av sidene har panel for Airbus 380. Jeg vet ikke om noen har laget det i det hele tatt, men er det noen her som har det?, vær så snill og mail det til meg :=) valrun@online.no ------------------ Rune Valestrand Siter
Flemming H. Larsen Skrevet 28. mars 2001 Skrevet 28. mars 2001 Tja, hvor man kan finde panelet ved jeg ikke, men jeg har før set det et eller andet sted. Har du både søgt hos FlightSim.com, FsPlanet.com, SimFlight.com og Avsim.com??? Siter
Fredrik Berg Skrevet 28. mars 2001 Skrevet 28. mars 2001 Hei. A380 finnes ikke i virkeligheten enda, og kan derfor ikke simuleres. Dette kan sikkert være en medvirkende årsak :-) Siter
Gjest Skrevet 29. mars 2001 Skrevet 29. mars 2001 Takker for all hjelp, men jeg har sett tegninger av panelet og flyet, så noen andre flightsimmere enn meg burde jo ha lest det bladet og lagd panelet [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Rune Valestrand [Endret av Rune Valestrand 29-03-2001.] Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 31. mars 2001 Skrevet 31. mars 2001 Til en A380 kan man helt fint bruke et A340 panel. Har også sett "databilder" av 380 og av det ser det kurant ut å bruke 340 panel. Airbus har jo som kjent en filosofi om at det skal være en stor grad av "likhet" i sine cockpiter, og dermed også gjøre det lettere å skifte til en annen type Airbus på "kort varsel" .. ------------------ -- simen@taraldsen.net VBX-124 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.