Skrevet 22. oktober 2006 18 år Norge vurderer å kjøpe nye jagerfly fra USA, men at vi er i ferd med å selge jagerfly til amerikanerne er mindre kjent. Les mer på dagbladet.no http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/22/480491.html
Skrevet 22. oktober 2006 18 år Jeg har postet om dette her tidligere. Ikke den artikelen, men det har vært meg bekjent at de skulle selges til USA en stund.
Skrevet 22. oktober 2006 18 år Kan jo nevne at et av disse flyene som ble levert, der hadde Rolf Meum med seg Bill Gates i baksete i forbindelse med et prosjekt borte i USA. MS er nokk tungt inne både her og der...
Skrevet 22. oktober 2006 18 år Jeg trodde det var noe alle her inne visste jeg. Dersom noen her leser "forsvars forum" så har de vel fått det med seg for en stund siden?
Skrevet 22. oktober 2006 18 år Syntes det var fint at du postet jeg Kjetil ... sikkert ikke alle som er like oppdatert som disse nerdene, så keep on posting.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.