Sindre Hansen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Sist gang, varte det vel godt og vel 2.5 time .. Kanskje over det også, husker bare at tiden gikk rasende fort. Kunne sikkert fortsatt og utviklet samtalen til det uendelig, for når man først har blitt litt kjent, sitter historiene og skrønene løst Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 "sitter hitstoriene og skrønene løst" Vi er gutter med Pizza og øl, skulle bare mangle Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Ok gutta, da sees vi i morgen Lørdag på Pepes Pizza I Serp kl 1700, se etter en med FSX cover på bordet sa snakkes vi Siter
Truls Petter Elven Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Sees i kveld, ja! kommer rundt klokken 17.15 Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Alle mann alle, perfekt Ok stikker om 1 time, sees der......... Siter
Sindre Hansen Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Takk for en herlig kveld dere.. Håper det blir en kveld igjen om ikke så lenge, men da skal vi sørge for at Kjetil ikke jobber Siter
Kjetil Olsen Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Takk for en hyggelig kveld. Artig å treffe nye entusiaster. Neste gang så skal jeg ikke jobbe, og jeg skal ikke stikke fra regninga... Ble litt stress et lite øyeblikk, men det gikk bra med gamlemor. Siter
Andreas F Berger Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Takker for en hyggerlig kveld, håper det ikke blir lenge til neste gang! Siter
Truls Petter Elven Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ja, takk for i går folkens, det var kjempekoselig det Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 12. november 2006 Forfatter Skrevet 12. november 2006 Veldig koselig folkens <S> Ingen problem Kjetil, vi bestemte att du tar regninga neste gang, men da blir det også kun ØL til Pizzaen NB: Kunne vært interessant og følge opp kommentaren med og ha ett LAN party, ha det bak øret gutter Siter
Kjetil Olsen Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Et lan må vi få til. En som var der i går har sikkert både plass, og det vi trenger for å koble oss sammen. Eller? Hvis ikke så kan vi sikkert låne undervisningsbygget på jobben min. Det er vel bare å prate litt rundt det, så finner vi ut når og hvor. Kanskje det kommer folk fra andre steder også. Siter
Andreas F Berger Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Et Lan hadde vært artig ja! Geir-Anders, du er jo i IT-bransjen, så du har vel tilgang på litt utstyr? Hvis ikke har jeg en sånn router som vi kan bruke. Siter
Tom André Brenna Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Da må jeg oxo føye meg inn i rekken og takke for en hyggelig kveld. Håper det ikke blir lenge til neste gang.. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Skrevet 13. november 2006 Helt enig Tom, kunne kansje være noe vi kunne få til regelmessig kansje 1 gang i mnd fast feks første lørdag i hver mnd kl 17:00 en idee . Same place same time Hva sier dere gutter.......... Siter
Sindre Hansen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er jeg fullt og helt med på.. Første lørdagen i måneden.. Og vi starter alt neste mnd. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Im in Pepes Pizza Sarpsborg kl 1700 Lørdag 2 Desember! Siter
Kjetil Olsen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Da ser det ut som om jeg kan være med også. Kommer til å få klippekort i 2. etasje vi nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.