Gå til innhold

FS treff i Østfold Moss, Fredrikstad/ Sarp...

Featured Replies

Skrevet

Sist gang, varte det vel godt og vel 2.5 time .. Kanskje over det også, husker bare at tiden gikk rasende fort. Kunne sikkert fortsatt og utviklet samtalen til det uendelig, for når man først har blitt litt kjent, sitter historiene og skrønene løst ""

Skrevet

Takk for en hyggelig kveld. Artig å treffe nye entusiaster. Neste gang så skal jeg ikke jobbe, og jeg skal ikke stikke fra regninga... "" Ble litt stress et lite øyeblikk, men det gikk bra med gamlemor. ""

Skrevet
  • Forfatter

Veldig koselig folkens <S> ""

Ingen problem Kjetil, vi bestemte att du tar regninga neste gang, men da blir det også kun ØL til Pizzaen ""

NB: Kunne vært interessant og følge opp kommentaren med og ha ett LAN party, ha det bak øret gutter ""

Skrevet

Et lan må vi få til. En som var der i går har sikkert både plass, og det vi trenger for å koble oss sammen. Eller? Hvis ikke så kan vi sikkert låne undervisningsbygget på jobben min. Det er vel bare å prate litt rundt det, så finner vi ut når og hvor. Kanskje det kommer folk fra andre steder også. ""

Skrevet
  • Forfatter

Helt enig Tom, kunne kansje være noe vi kunne få til regelmessig kansje 1 gang i mnd fast feks første lørdag i hver mnd kl 17:00 en idee "" . Same place same time ""

Hva sier dere gutter..........

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …