Gå til innhold

FS treff i Østfold Moss, Fredrikstad/ Sarp...

Featured Replies

Skrevet

Så ett innelgg på FS treff i Oslo som hadde vært morro og være med på men kansje det kunne gå ann og sammle noen litt nærmerer på denne kanten, er det noen der i Østfold som kunne tenke seg og møtes noen timer for en mat bit og FS prat i Mområdet Moss, Fredrikstad eller Sarpsborg.

Hadde vært morro. Evt post dere som kunne være interesrt så tar vi det der fra;)

Skrevet

Ja jeg bor jo i Rakkestad da SINDRE hehe.Driver å bygger simkits cocpit.Men dere må jo vøre med på OFKL sine møter da.

Er jo massse inntresant fremover Sjekk hjemmesiden utover ""

Skrevet
  • Forfatter

ok da har vi Lørdag 11 Nov kl 17:00.

Sted, Peppes Pizza i Sarp som er blitt nevnt.

Følgende oppmøte liste er som følger:

Geir Hansen

Sindre Borgli

Kjetil Olsen

Truls Petter Elven

Tom André Brenna

Andreas F Berger

NB: Meld fra her hvis ikke listen stemmer.

Ser frem imot dette ""

Skrevet
  • Forfatter

Kjempe bra , da er Andreas F Berger også ført opp på lista;)

De som kommer kommer, men kjekt og ha en liste på hvilke som muligens kommer:).

Er en liten stund til men syntes kansje det var greit da flere kan evt få tid og se posten og så passa den helga for meg ""

Skrevet

Da er 11. november holdt av..

Har ett par kollegaer og som jeg skal høre med i morra, mulig de har lyst også..

Vil forøvrig si dette var et veldig bra intiativ av deg Geir-Anders.. ""

Skrevet

Takk, men er det noen som hadde vært greie og lage et kart fra togstasjonen til peppes.

Hvis jeg ikke husker feil, ligger peppes på Storbyen?

Isåfal, skal jeg klare å gå dit, når jeg gikk fra Storbyen til Opsund

Skrevet
  • Forfatter

ok da har vi Lørdag 11 Nov kl 17:00.

Sted, Peppes Pizza i Sarp som er blitt nevnt.

Følgende oppmøte liste er som følger:

Geir Hansen

Sindre Borgli

Kjetil Olsen

Truls Petter Elven

Tom André Brenna

Andreas F Berger

NB: Meld fra her hvis ikke listen stemmer.

Ser frem imot dette

Skrevet

Har fortsatt tenkt til og komme jeg..

Dissa to kollegaene kunne ikke, så blir nok bare meg.

Skulle det være flere fra området rundt Askim som vil har jeg også ledige seter i bilen, så evnt bare ta kontakt.

Skrevet

Som nevnt tidligere skal jeg besøke en venn i sarp, og siden han ikke har den største fly interessen, skal jeg møte han litt senere.

Så derfor lurer jeg på om noen vet hvor lenge et slikt møte varer(?), fordi jeg vil helst ikke gå glipp av noe ""

Skrevet
  • Forfatter

Begynner kl 17:00 og varer vell sikkert 2-3 timer ettersom praten utvikler seg, eller så lenge folk har lyst ""

Jeg tar med meg Coveret til FSX som vil stå på bordet så det ikke skulle være tvil hvilket bord dere skal sette dere ned på ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …