Geir-Anders Hansen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Så ett innelgg på FS treff i Oslo som hadde vært morro og være med på men kansje det kunne gå ann og sammle noen litt nærmerer på denne kanten, er det noen der i Østfold som kunne tenke seg og møtes noen timer for en mat bit og FS prat i Mområdet Moss, Fredrikstad eller Sarpsborg. Hadde vært morro. Evt post dere som kunne være interesrt så tar vi det der fra;) Siter
Daniel Larsen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Bor i Skien, hadde vært litt gøy Men et lite stykke og kjøre Siter
Sindre Hansen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er med ...... Hadde vært kjempe koselig Siter
Rune Koppen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Ja jeg bor jo i Rakkestad da SINDRE hehe.Driver å bygger simkits cocpit.Men dere må jo vøre med på OFKL sine møter da. Er jo massse inntresant fremover Sjekk hjemmesiden utover Siter
Kjetil Olsen Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det er vel bare å bli enige om en dato det. Jeg kunne i alle fall tenkt meg å komme. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Nydelig , Sted, tid, kom med forslag så smekker vi sammen noe, blir morro......... Siter
Truls Petter Elven Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hei! Blir gjerne med jeg, vi har hatt ett koselig møte før på Peppes Pizza i Særp For meg så passer det neste helg eller noe... Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Ok jeg kaster ut Lørdag 11 Nov som dato og tid 17:00, sted som evt. nevnt over....eller....bare det er i moss, fredrikstad eller sarpsborg;) Siter
Kjetil Olsen Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 11. November passer helt fint for meg. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 ok da har vi Lørdag 11 Nov kl 17:00. Sted, Peppes Pizza i Sarp som er blitt nevnt. Følgende oppmøte liste er som følger: Geir Hansen Sindre Borgli Kjetil Olsen Truls Petter Elven Tom André Brenna Andreas F Berger NB: Meld fra her hvis ikke listen stemmer. Ser frem imot dette Siter
Andreas F Berger Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Skal se om jeg får tatt en tur, men jeg kan ikke garantere noe. Skal høre med en venn i sarp om jeg kan treffe han også. Siter
Sindre Hansen Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Da er 11. NOV holdt av.... Ser virkelig frem til det.. Selvom det fortsatt er en liten stund til Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Kjempe bra , da er Andreas F Berger også ført opp på lista;) De som kommer kommer, men kjekt og ha en liste på hvilke som muligens kommer:). Er en liten stund til men syntes kansje det var greit da flere kan evt få tid og se posten og så passa den helga for meg Siter
Tom André Brenna Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Da er 11. november holdt av.. Har ett par kollegaer og som jeg skal høre med i morra, mulig de har lyst også.. Vil forøvrig si dette var et veldig bra intiativ av deg Geir-Anders.. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Veldig bra Tom, jo flere jo bedre;). NB: Jeg venter til siste uken før jeg bestiller bord på antallet vi er da, slik at vi får plass;). Gleder meg Siter
Andreas F Berger Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kan nå bekrefte at jeg kommer, men kan noen fortelle meg hvor peppes i sarp er? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 www.norgeibilder.no Plott inn følgende UTM (Kartreferanse) Sonebelte 32; Øst 620055 | Nord 6573499 Der ligger Peppes Siter
Andreas F Berger Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Takk, men er det noen som hadde vært greie og lage et kart fra togstasjonen til peppes. Hvis jeg ikke husker feil, ligger peppes på Storbyen? Isåfal, skal jeg klare å gå dit, når jeg gikk fra Storbyen til Opsund Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Bumper denne som en påminnelse og hvis evt andre har lyst og komme Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 ok da har vi Lørdag 11 Nov kl 17:00. Sted, Peppes Pizza i Sarp som er blitt nevnt. Følgende oppmøte liste er som følger: Geir Hansen Sindre Borgli Kjetil Olsen Truls Petter Elven Tom André Brenna Andreas F Berger NB: Meld fra her hvis ikke listen stemmer. Ser frem imot dette Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Ok bumper denne da dette er neste uke som en påminnelse, og evt andre som kunne tenke seg og komme Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 6. november 2006 Forfatter Skrevet 6. november 2006 Kan de som er på listen og evt andre som ønkser og komme bekrefte dette igjen takk Siter
Tom André Brenna Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Har fortsatt tenkt til og komme jeg.. Dissa to kollegaene kunne ikke, så blir nok bare meg. Skulle det være flere fra området rundt Askim som vil har jeg også ledige seter i bilen, så evnt bare ta kontakt. Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 Morro Da er det bare "Truls Petter Elven" som er på lista som ikke har dobbel bekrefta Gleder meg, noen som også flyr IL2, Aces High etc. Siter
Andreas F Berger Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Som nevnt tidligere skal jeg besøke en venn i sarp, og siden han ikke har den største fly interessen, skal jeg møte han litt senere. Så derfor lurer jeg på om noen vet hvor lenge et slikt møte varer(?), fordi jeg vil helst ikke gå glipp av noe Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Begynner kl 17:00 og varer vell sikkert 2-3 timer ettersom praten utvikler seg, eller så lenge folk har lyst Jeg tar med meg Coveret til FSX som vil stå på bordet så det ikke skulle være tvil hvilket bord dere skal sette dere ned på Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.