Jostein Gjølgasæther Skrevet 27. mars 2001 Skrevet 27. mars 2001 Jeg har nylig installert Windows Me med nye drivere til skj.kort, lydkort osv. Alle driverene er til Me. Nå bruker jeg Directx7, og alt funker veldig bra. Jeg lurer på om det er nyere utgaver av Directx8 nå? Hørte at det var en del som hadde tull etter den var utgitt. Virker det stabilt hvis jeg installerer det, eller er det best og vente? Mvh. Jostein Gjølgasæther Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 27. mars 2001 Skrevet 27. mars 2001 Hvis alt fungerer bra nå, så synes jeg ikke du skal forandre på noe. Enkelte nyere programmer og spill krever vel DX8, så vent til du bruker disse før du installerer. ------------------ Bjørn Olav Henjum bohenjum@online.no Siter
Jostein Gjølgasæther Skrevet 27. mars 2001 Forfatter Skrevet 27. mars 2001 Den er "Roger". [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Da venter jeg til det blir nødvendig. Jostein Gjølgasæther Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.