Ola Haldor Voll Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg kom over en dritfin låt som jeg har lyst til å gjøre noe med. Ønsker å fly med andre GA-piloter, mer eller mindre i formasjon e.l. fra en eller annen flyplass til en annen, bare det er i Norge. Om du har et av følgende fly - ta kontakt med meg på msn at olahaldor dot net - Carenado Piper Cherokee - Carenado Cessna 210 - Carenado Cessna 206 (har hele pakka, så har du amphibian går det også fint) - Eaglesoft Cirrus SR22 G2 Settingen er at - i allefall jeg - kommer til å fly i solnedgang/oppgang for å få et helt fortreffelig fint lys, med noe skyer og sånt. Hva dere gjør er helt opp til dere. Jeg tar gjerne deler av en flytur i kveld, dersom noen har lyst. Som sagt, ta kontakt på msn! Siter
Håvard .L. Hovde Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Når blir det? hvis jeg får skaffet meg noen av flyene, blir jeg sikkert med. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Dato vites ikke - engang så mange som mulig kan. Gjerne tre-fire-fem stk. Jeg er opptatt fra i morgen til neste onsdag, men omtrent når som helst etter det er det mulighet Du får kjøpt alle carenado-flyene hos www.carenado.com eller mulig de har dem på flight1.com også. http://www.carenado.com/ecommerce/buscador.php3?categoria=3 http://www.eaglesoftdg.com/CirrusSR22G2.htm Siter
Håvard .L. Hovde Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ok. får se om jeg ikke får brent litt penger snart Men blir det i FS9 eller FSX? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Det blir nok FS9, i og med at de aller fleste får god FPS her, og ikke minst jeg som skal frapse får god nok FPS til videoen, med maks scenery osv Siter
Åge Storli Berg Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg blir med, i Carenado 210 LN-LJB Siter
Audun Braastad Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Som nevnt på msn, så har jeg både Carenado 206 og Carenado 210. Jeg er med Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kommer i Piper emd LN-NEW livery. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kan stille opp med Cheerokee'n! Men den MSN-adressa di skjønte jeg ikk helt. EDIT: Jo, nå skjønte jeg det! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 Da var jeg i Oslo igjen, og har mye mye MYE tid til rådighet. Så da kan vi vel diskutere litt om når noen har tid? Funker det i kveld ? I morgen? Når? Si gjerne et klokkeslett også. Ellers, om noen har Overland-fly hadde det vært gøy å flydd en A380-formasjon Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Passer kanskje i morgen kveld for meg ... Siter
Audun Braastad Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Passer f.eks. akkurat nå for meg.. og på fredag, lørdag og søndag. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg har ikke mulighet i helgen, men hva med i morgen? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Passer når som helst for meg og jeg kan fly både Cherokeen, Cessna210 og Cessna 206. Har alle sammen Siter
Johan Holmseth Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Har dere flydd? kunne tenke meg å være med..har hele carenado pakken..noen som vet om repaint til noen av di flyene i Bardufoss flyklubb sin LN-DAY? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Dersom dere ikke har føyet enda kunne jeg godt tenke meg å være med, går det bra om jeg kommer med en Carenado Cessna 208? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Nei, det har ikke vært no tur ennå. Flight-sim.no gjør at alle lagger, i allefall fra mitt synspunkt, og da er jo hele poenget borte med å fly mange sammen, når alle hopper frem og tilbake som LSD-påvirkede gresshopper. Carenado Cessna 208!?.. Den har jeg ikke hørt om, og har den i såfall ikke. Da vil jeg nok antakeligvis se deg som det flyet jeg flyr.. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 hehe, beklager det der. Det er 182 jeg har, jeg har ikke brukt den på lenge, og er ikke helt oppdatert på payware. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Tja.. Jeg vil fremdeles ikke se deg som en 182 i og med at jeg ikke har den, men du må bare fly det du vil for meg, antar jeg ser deg som det flyet jeg flyr selv, uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.