Kristian Larsen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Da har eg satt opp passord. Passordet er: FSX1498 Håper det blir bedre nå Siter
Andreas Nysveen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Hei, vil bare si at jeg syns "Flesland approach" fungerer veldig bra. Personlig er jeg glad du har valgt Flesland da det er det som er "min" flyplass, bra at du har satt opp passord slik at du får bort alle de som bare tuller der inne Siter
Kristian Larsen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Har forresten hatt hosten min nede litt i dag, ville ha meg en flight selv, og PCen min klarer ikke både FSX og FS9. Skal se om eg får satt den opp igjen i løpet av kvelden. Hadde bare vært 2 stk inne siden i går kveld også etter eg satte pass på. Siter
Kristian Larsen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Nå er Flesland oppe igjen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.