Kristian Larsen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er det internet linjen min eller er det PCen min som er grunnen til at det hakker både på radio og bevegelser når eg hoster som ATC? Jo flere som er inne å flyr, jo verre blir det. Har Telenor 400/4000 ellers er PCen min P4, 2.6 ghz, 1.5 GB ram, ellers er skjermkortet mitt radeon 9700 serien 128 mb, det kortet er for lite for å fly på FSX, men kan det også gjøre til at alt hakker når det er fly på hosten min? Har tatt ned ganske mye av scenariet kvaliteten, så nå har eg ingen bygninger rundt på flesland, og alikevel hakker det når det kommer opp i en 5-6 stk er det helt forferdelig Virker ikke som de som er online hosten merker så mye av det, spurte på chaten om det hakket for de, og de svarte nei, og da hadde eg ingen kontroll på verken radio eller view pågrunn av hakking. En liten tillegs informasjon, når eg minimerer FSX på multiplayeren, da hakker ikke radioen SÅ gale, prøvde det noen ganger nå når de snakket, og eg fikk bare hakkemat av hele greien, og minimerte så FSX, og da hørte eg de uten problemer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.