Agnar Dahl Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er det kommet noen session som er norske????? Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det er bare å opprette en norsk session. om du vil fly med norske folk og i norsk landskap så bare skriver du det i en session du selv "hoster"/oppretter. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Spørs hva du mener! Du kan jo lage en egen session. I tillegg har jeg sett under "Free flight" at det har vært to typisk norske session med navn "Anda" og Flesland Approach". I tillegg har jeg laget en del sessions i "Heli Ops" med navnet "Helicopter copilot", der jeg prøver å få interesserte med i samme cockpit med helikopter. Dette har jeg enda ikke prøvd og i og med at det er helikopter jeg brenner mest for så kunne jeg virkelig tenkt meg en copilot snart! Siter
Agnar Dahl Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 TAKK bruker det min internettlinje?? slik at min linje er dårligere Siter
Agnar Dahl Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 Spørs hva du mener! Du kan jo lage en egen session. I tillegg har jeg sett under "Free flight" at det har vært to typisk norske session med navn "Anda" og Flesland Approach". I tillegg har jeg laget en del sessions i "Heli Ops" med navnet "Helicopter copilot", der jeg prøver å få interesserte med i samme cockpit med helikopter. Dette har jeg enda ikke prøvd og i og med at det er helikopter jeg brenner mest for så kunne jeg virkelig tenkt meg en copilot snart! SI FRA NÅR DU BEGYNNER!! Siter
Agnar Dahl Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 men er borte det meste av denne kvelden. Siter
Agnar Dahl Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 kommer kanskje dit i kveld en gang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.