Karl Mathias Moberg Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 For de som ikke har fått VATSIM-NOTAMEN siterer jeg den som kom på e-post igår! VATSIM Notice to Airmen (NOTAM) Issued by Ruth McTighe (824054), 14-Oct-2006 17:57 UTC __________________________________________________________________________ We are very pleased to announce the release of FSInn 1.2 by MCDU. Designed to be compatible with FSX, new features include - better FPS - high performance P2P - P2P powerful enough to connect anyone - VATSIM Voice improved - better management of aircraft repository - early support of FSX - better installers Downloads and documentation can be found at http://www.mcdu.com/ and a movie showing FSInn 1.2 at ftp://www.mcdu.com/mcdu/fsinn_trailer.wmv MCDU are already working on FSInn 1.3 which will be fully featured for FSX Så for de som vil fly på vatsim med fsx er det bare å teste FSINN! Siter
Daniel Larsen Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Nå går det unna her Blir gøy når SB kommer også:=) Er ikke så glad i FSinn Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Blir dette det som tar over for Squawq 3.1 el.? Er F9 compatibel med FSX ved online flying via Vatsim? Hva er + - med FSX online og Vatsim sin onlin? NB: Nybegunner;) Siter
Daniel Larsen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 FSinn kommer ikke til og ta over for SB men det er den som har kommet først, så det kommer Ny SB også! her kan du lese om vatsim! Håper det var dette du lurte på! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Skrevet 18. oktober 2006 Rett link er her: www.vatsim.net , hvis du lurer på noe er det bare å spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan! /Mathias Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Takk for svar <S> Hva evt er forskjell på SB og FSinn..... Siter
Martin Svarstad Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Geir: Detaljer, mest smak og behag, men er noe forskjell på ytelse i multiplayer og ressursbruk av pc'en.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.