Stian Lingås Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Glad for at jeg begynner på sommerjobb i morgen og slutter 9. August med ca 50.000 kr i lommen, slik at jeg får gjort meg ferdig med PPL før sommer 2008 (forhåpentligvis)! Siter
Frank Tore Evensen Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 ...at om èn uke sitter jeg på Rhodos og drikker øl. Og at jeg har en motorsykkel som er utrolig herlig å kjøre i sommervarmen Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Skal til Japan i August 'Forventer at du poster masse bilder når du kommer tilbake! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Glad for at jeg begynner i jobb som "yrkesflyger" om en ukes tid, eller flyinstruktør visst du vil. Skal bli artig å oppleve noe annet og faktisk jobbe som flyger, noe jeg har drømt om hele livet (selv om det ikke akkurat er flyinstruktør jeg har planer om å være resten av livet). Flyplassen ligger foresten på Gwinett, under luftrommet til Atlanta, så det er nok en del travlere enn her i området vil jeg tro. Siter
David Gabrielsen Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 er glad for at jeg ikke liker Metallica og at jeg skal hjem på torsdag etter jobbing i Algerie Siter
Geir Teigo Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 På fredag går jeg ut i 10 ukers permisjon. Skal ikke på jobb igjen før 23. august. Så jeg er glad for at jeg har hele sommeren "fri". Siter
Erik Karlsen Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jeg gleder meg til skattepengene kommer. Da skal jeg kjøpe en ny Pc som bare skal være til fly Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Skal til Japan i August 'Forventer at du poster masse bilder når du kommer tilbake! You bet I'll do it! Blir noen timer på Kastrup og (Mellomlanding.. SAS til Narita) Skal også sitte på med Shinkansen fra Tokyo til Kyoto, så blir vel litt av tog også Siter
Stian Lingås Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Glad for at jeg begynner i jobb som "yrkesflyger" om en ukes tid' date=' eller flyinstruktør visst du vil. Skal bli artig å oppleve noe annet og faktisk jobbe som flyger, noe jeg har drømt om hele livet (selv om det ikke akkurat er flyinstruktør jeg har planer om å være resten av livet). Flyplassen ligger foresten på Gwinett, under luftrommet til Atlanta, så det er nok en del travlere enn her i området vil jeg tro. [/quote'] Håper ikke. Men vet og gleder meg til jeg kommer i din situasjon en vakker dag! Siter
Gjest Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Oki, ting jeg ikke er glad for er at jeg ikke kan sende PM! HVORFOR?? :mad: Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Fordi personen du prøver å sende PM til har Æ,Ø og/eller Å i navnet sitt. Tror ikke dette er fikset enda. Dessuten har jeg mye å glede meg over.... gode venner ikke minst (de/den spesielle er gull verdt) , familie, god helse, sommer.... Skal ikke så mye til for å glede noen i min alder :grin: . Siter
Geir G Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 I morgen blir jeg ferdig med grunnskolen. Det er jo ganske greit... Må nok stemme i med Olaf, om at seilfly gjør livet lysere :grin: Siter
JM Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Har hatt sommerferie halvannen uke allerede og kost meg i det nydelige været, og om 8 dager drar jeg på to ukers ferie til New York og Miami Siter
Gjest Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Oki.. Glad for at Braathens ikke går vekk alikavell Siter
K J Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Glad for at temperaturen i dag er faldet til 25 grader. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jepp. Glad for at det *ikke* er for mye sol og varme samt utearbeid å gjøre. For da kan jeg sitte *cool* inni leiligheten og late meg med TV, bøker og scenerydesign...samt en flytur nå og da :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.