Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glad for at jeg begynner i jobb som "yrkesflyger" om en ukes tid, eller flyinstruktør visst du vil. Skal bli artig å oppleve noe annet og faktisk jobbe som flyger, noe jeg har drømt om hele livet (selv om det ikke akkurat er flyinstruktør jeg har planer om å være resten av livet).

Flyplassen ligger foresten på Gwinett, under luftrommet til Atlanta, så det er nok en del travlere enn her i området vil jeg tro.

Skrevet
Glad for at jeg begynner i jobb som "yrkesflyger" om en ukes tid' date=' eller flyinstruktør visst du vil. Skal bli artig å oppleve noe annet og faktisk jobbe som flyger, noe jeg har drømt om hele livet (selv om det ikke akkurat er flyinstruktør jeg har planer om å være resten av livet).

Flyplassen ligger foresten på Gwinett, under luftrommet til Atlanta, så det er nok en del travlere enn her i området vil jeg tro. [/quote']

Håper ikke. Men vet og gleder meg til jeg kommer i din situasjon en vakker dag!

Skrevet

Oki, ting jeg ikke er glad for er at jeg ikke kan sende PM! HVORFOR?? :mad:

Skrevet

Fordi personen du prøver å sende PM til har Æ,Ø og/eller Å i navnet sitt. Tror ikke dette er fikset enda.

Dessuten har jeg mye å glede meg over.... gode venner ikke minst (de/den spesielle er gull verdt) :) , familie, god helse, sommer.... Skal ikke så mye til for å glede noen i min alder :grin: .

Skrevet

Har hatt sommerferie halvannen uke allerede og kost meg i det nydelige været, og om 8 dager drar jeg på to ukers ferie til New York og Miami :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...