Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jasså Audun? ""

Hadde jeg vært med samboeren tjuefire timer i døgnet og syv dager i uken så hadde jeg skutt henne for lenge sia! "" Vi er samboere for fjerde året på rad - og jeg føler meg snart gammel i en alder av 20. ""

Skrevet

At jeg, min familie og mine venner har det bra, at jeg får mye støtte fra de rundt meg for det jeg gjør, og at jeg gjør det jeg alltid har drømt om og elsker (fly). At jeg har flyet for meg selv i 6 timer i morgen, og det er meldt godt vær

Skrevet
Jasså Audun? ""

Hadde jeg vært med samboeren tjuefire timer i døgnet og syv dager i uken så hadde jeg skutt henne for lenge sia! "" Vi er samboere for fjerde året på rad - og jeg føler meg snart gammel i en alder av 20. ""

Hehe, men vi hadde bare vært kjærester i en uke når hun dro da.

Da blir det litt annerledes ""

Skrevet

Jeg er sykt glad i mitt siste innkjøpte objektiv til kamera. Det har stått hver kveld siden jeg fikk det, på en stol ved siden av der jeg ligger i senga. Visse ting skal man IKKE spøke med karer! """"

Og ja, jeg er lykkelig over at det blir kaldere for hver dag nå som går. Vinteren er på vei og nydelige motiver kommer frem for en fotofrelst sjel som meg. Ikke minst er vinteren en god grunn til å komme i form og trene.

Vintermorgen. Frostrøyk. Lav og svakt varmende vintersol. Fugler som spiser av fuglebrett. Stillhet. Kan det bli bedre? ""

Skrevet
Jeg er sykt glad i mitt siste innkjøpte objektiv til kamera. Det har stått hver kveld siden jeg fikk det, på en stol ved siden av der jeg ligger i senga. Visse ting skal man IKKE spøke med karer! """"

Og ja, jeg er lykkelig over at det blir kaldere for hver dag nå som går. Vinteren er på vei og nydelige motiver kommer frem for en fotofrelst sjel som meg. Ikke minst er vinteren en god grunn til å komme i form og trene.

Vintermorgen. Frostrøyk. Lav og svakt varmende vintersol. Fugler som spiser av fuglebrett. Stillhet. Kan det bli bedre? ""

Og kaldt og jævli.. Nei det kan vel ikke bli bedre "" Gleder meg til å ta masse vinterbilder i år ""

Skrevet

Vintermorgen. Frostrøyk. Lav og svakt varmende vintersol. Fugler som spiser av fuglebrett. Stillhet. Kan det bli bedre?

Ameeen! ""

Skrevet

Er glad for at jeg endelig kan begynne å se resultatet av et arbeid som ble påbegynt i 2005 og som nå går inn i en ny fase med utrfordringer og nye muligheter.

Gleder meg til å registrere det som foretak igjen når den dagen kommer og forberede meg til neste selvangivelse for selvstendig næringsdrivende. :)

Skrevet

At brødrene Wright har gjort livet MANGE ganger gøyere med å finne på fly. Og gjort alle flyelskere her til et godt sammfunn. Og at jeg skal på ferie til Kypros 1 uke før skolen er ferdig :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...