Paul Thomas Kvam Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Nå har jeg endelig fått aktivert FS-X. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 LN-HOF tur i dag, og bursdag snart! Siter
Matz Warland Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Nå er det på tide med en nattflyvning Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er glad fordi jeg har en nydelig kjæreste, god familie og venner, ferdig med eksamen i filmhistorie, og skal på jobbintervju på NRK på tirsdag. hurra! Siter
Audun Braastad Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Kjæresten min kommer hjem fra 2-ukers ferie i Frankrike i morra Tidenes lengste 2 uker.... Siter
Rune Barmark Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Jasså Audun? Hadde jeg vært med samboeren tjuefire timer i døgnet og syv dager i uken så hadde jeg skutt henne for lenge sia! Vi er samboere for fjerde året på rad - og jeg føler meg snart gammel i en alder av 20. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 At tross alt finnes der glade mennesker Siter
Arild Oldervoll Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 At jeg, min familie og mine venner har det bra, at jeg får mye støtte fra de rundt meg for det jeg gjør, og at jeg gjør det jeg alltid har drømt om og elsker (fly). At jeg har flyet for meg selv i 6 timer i morgen, og det er meldt godt vær Siter
Audun Braastad Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jasså Audun? Hadde jeg vært med samboeren tjuefire timer i døgnet og syv dager i uken så hadde jeg skutt henne for lenge sia! Vi er samboere for fjerde året på rad - og jeg føler meg snart gammel i en alder av 20. Hehe, men vi hadde bare vært kjærester i en uke når hun dro da. Da blir det litt annerledes Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Er så glad for folk med drømmer som gjør noe med dem. Siterer her Arild Oldervoll; og at jeg gjør det jeg alltid har drømt om og elsker (fly). Kom til å tenke på ”If” av Kipling. If you can dream but not make dreams your master. http://www.swarthmore.edu/~apreset1/docs/if.html Mvh Paul Siter
Martin Alsmark Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er super mega massivt glad i dag siden jeg fikk lappen! (bil) Siter
Fredrik J Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer med lappen og 18-årsdagen. Siter
Stian Lingås Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er sykt glad fordi jeg er sykt glad i fly! Tenk dere å ikke være glad i fly da??? Siter
Rune Barmark Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er sykt glad i mitt siste innkjøpte objektiv til kamera. Det har stått hver kveld siden jeg fikk det, på en stol ved siden av der jeg ligger i senga. Visse ting skal man IKKE spøke med karer! Og ja, jeg er lykkelig over at det blir kaldere for hver dag nå som går. Vinteren er på vei og nydelige motiver kommer frem for en fotofrelst sjel som meg. Ikke minst er vinteren en god grunn til å komme i form og trene. Vintermorgen. Frostrøyk. Lav og svakt varmende vintersol. Fugler som spiser av fuglebrett. Stillhet. Kan det bli bedre? Siter
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er sykt glad i mitt siste innkjøpte objektiv til kamera. Det har stått hver kveld siden jeg fikk det, på en stol ved siden av der jeg ligger i senga. Visse ting skal man IKKE spøke med karer! Og ja, jeg er lykkelig over at det blir kaldere for hver dag nå som går. Vinteren er på vei og nydelige motiver kommer frem for en fotofrelst sjel som meg. Ikke minst er vinteren en god grunn til å komme i form og trene. Vintermorgen. Frostrøyk. Lav og svakt varmende vintersol. Fugler som spiser av fuglebrett. Stillhet. Kan det bli bedre? Og kaldt og jævli.. Nei det kan vel ikke bli bedre Gleder meg til å ta masse vinterbilder i år Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Og ja, jeg er lykkelig over at det blir kaldere for hver dag nå som går. Vinteren er på vei og nydelige motiver kommer frem for en fotofrelst sjel som meg. Ikke minst er vinteren en god grunn til å komme i form og trene. Vintermorgen. Frostrøyk. Lav og svakt varmende vintersol. Fugler som spiser av fuglebrett. Stillhet. Kan det bli bedre? Ameeen! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Steike! Blir første vinter med Speilrefleks Siter
Roger Johannessen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 at det e 6 uker til juleferien min starter Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Nydelig vær og muligheter til endelig å få slappe av på en søndag. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Er glad for at jeg endelig kan begynne å se resultatet av et arbeid som ble påbegynt i 2005 og som nå går inn i en ny fase med utrfordringer og nye muligheter. Gleder meg til å registrere det som foretak igjen når den dagen kommer og forberede meg til neste selvangivelse for selvstendig næringsdrivende. Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Det e sommer, det e sol, det e varmt og det burde vera nok te å vera glad. Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Snart sommerferie og tur til Corsica for â möte familie! Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Jeg er ganske trist naa, Vaalerenga kunne ha vunnet over Odd, men Odd utlignet helt paa tampen. :cry: Men det er sommer, sol og snart ferie, og det er jeg glad for! Siter
Gjest Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 At brødrene Wright har gjort livet MANGE ganger gøyere med å finne på fly. Og gjort alle flyelskere her til et godt sammfunn. Og at jeg skal på ferie til Kypros 1 uke før skolen er ferdig Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 .. at det er 90 timer (ca) til jeg steller meg i bagdrop køen for CO39 på Gardermoen! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Ca 288 timer til jeg regner med å sitte på klapp med SK2884 til CPH. Siter
M E Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Bare 875 timer til jeg sitter på KL621 på vei til Atlanta og videre til Oshkosh Airventure! :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 At det finnes noe som heter seilfly og at jeg får skryt av instruktøren:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.