Skrevet 8. oktober 2006 18 år Lurer på om noen her husker navn på to programmer som gikk for noen år siden på NRK1 jeg, og om de finnes på nettet:) De ene gikk for mange år siden og handlet om forskjellige personer som utdannet seg til piloter, både sivilt og militært, mens det andre gikk for et par år siden og handlet om utdanningen til danske jagerflyvere. Håper at noen husker disse og kan hjelpe meg:)
Skrevet 8. oktober 2006 18 år Det het Jagerpilotene! Husker det var bonus om mamma hadde tatt opp dette etter Autofil!
Skrevet 8. oktober 2006 18 år Det første het "Himmelen som arbeidsplass", har den liggende her på VHS, men sku bare hatt en måte å fått det inn på PC'en.
Skrevet 8. oktober 2006 18 år De danskene har jeg lett etter i årevis! Sikker på at det heter jagerpilotene?
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Husker godt denne danske serien ja, den var faktisk på en god del episoder - og var svært bra synes jeg! Serien "Jagerpilotene" hadde forøvrig denne melodien som kjenningsmelodi ("soundtrack"): Gracelands - Supersonic (Jagerpilotene)
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Vi snakke definitvit om det samme programmet, Lars! Den melodien husker jeg godt!
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Sjekk hjemmesidene til de danske tv-kanalene DR1 eller DR2, og se om de tilfeldigvis har denne serien på "web-tv".
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Sjekket NRK nå, men der ligger det ikke inne verken på nett eller i butikken. Sikkert fordi det er en innkjøpt serie.
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Hvis ikke så kan du jo sende en forspørsel til nrk om å sende det i reprise. De sender jo mye i reprise
Skrevet 10. oktober 2006 18 år Hvis noen finner ut av dette så please let us know, hadde vært utrolig kjekt å sett det igjen. Jeg for min del fikk ikke engang sett hele programmet når de sendte det. Foresten NRK står vel for Norsk Reprise Kanal?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.