Andreas Vibeto Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Nå har jeg flydd offline en del, og har lyst til og fly online. Jeg prøde en gang, men fikk det ikke til. Kan noen gi meg noen tips for atc og online flyvning??? Jeg er fortsatt på FS2004 Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 www.vateud.org www.vaccsca.org www.vatsim.net Siter
Andreas Vibeto Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Takk, men er det en måte uten og måtte laste ned masse?? Syns det virka litt avansert jeg Siter
Marius Helstad Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Skal man ha det proffesionelt skal man ha det proffesionelt. Hehe VATSIM har det slik at man må gjøre masse ting først forog bli ATC .Det tar sin tid! Siter
Tom Knudsen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Takk, men er det en måte uten og måtte laste ned masse?? Syns det virka litt avansert je Nei, du trenger ikke å laste ned så masse, men du må lese masse... Grunnen til dette er at du må lære deg mye før du tar eksamen i ATC teorien.. Uten denne eksamenen vil du aldri få blitt ATC på VATSIM, heller ei training. Siter
Andreas Vibeto Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 ehhh.... tror jeg har blitt misforstått litt jeg hadde bare tenkt og fly, ikke sitte i tårnet Men takk for all hjelp! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.