Magnus Eliassen Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Siden dette er en klagepost' date=' og Tom tåler det, så vil jeg bare si at jeg er litt lei all orddelinga til hr. Knudsen, det er nesten ikke en eneste post jeg har lest av han hvor han ikke har minst én orddelingsfeil. [/quote']ENDELIG trodde jeg var den eneste som la merke til dette.. Men han er ikke den eneste som deler alle ordene feil, ser det hele tiden på forumet og irriterer meg :sick: over det
Ola Haldor Voll Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Det hørtes deilig ut. PC pult i lønn :grin: Er det lønnetre eller penger det er snakk om? :whistle:
Tom Knudsen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 For....... Jernia... Kjøpte klipper for snart 2 årsiden og måtte ha den på service, men gjett hvem som ikke fant kvitteringen, jo det måtte en ha og ikke noe ligger lagret i butikken.. Så nå måtte jeg betale de ussle 700 kronene for en service på en møkka klipper jeg betalte 2 lapper for i utgangspunktet... arg... Hvorfor har jeg ikke alt på en plass av kvitteringer og hvorfor har ikke alle butikkene kvitteringen lagret ..
Olaf Ghanizadeh Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 For....... Jernia... Kjøpte klipper for snart 2 årsiden og måtte ha den på service' date=' men gjett hvem som ikke fant kvitteringen, jo det måtte en ha og ikke noe ligger lagret i butikken.. Så nå måtte jeg betale de ussle 700 kronene for en service på en [b']møkka klipper[/b] jeg betalte 2 lapper for i utgangspunktet... arg... Hvorfor har jeg ikke alt på en plass av kvitteringer og hvorfor har ikke alle butikkene kvitteringen lagret .. And there it is again....
Geir Teigo Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Det hørtes deilig ut. PC pult i lønn :grin: Er det lønnetre eller penger det er snakk om? :whistle: Eller er det puling?? :cool:
Magnus Eliassen Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 hvorfor har ikke alle butikkene kvitteringen lagret .. Fordi at da ville de ikke håvet inn alle grynene på akkurat dette.
Anbefalte innlegg