Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siden dette er en klagepost' date=' og Tom tåler det, så vil jeg bare si at jeg er litt lei all orddelinga til hr. Knudsen, det er nesten ikke en eneste post jeg har lest av han hvor han ikke har minst én orddelingsfeil. :P [/quote']

ENDELIG :) trodde jeg var den eneste som la merke til dette..

Men han er ikke den eneste som deler alle ordene feil, ser det hele tiden på forumet og irriterer meg :sick: over det

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

For....... Jernia... Kjøpte klipper for snart 2 årsiden og måtte ha den på service, men gjett hvem som ikke fant kvitteringen, jo det måtte en ha og ikke noe ligger lagret i butikken..

Så nå måtte jeg betale de ussle 700 kronene for en service på en møkka klipper jeg betalte 2 lapper for i utgangspunktet... arg...

Hvorfor har jeg ikke alt på en plass av kvitteringer og hvorfor har ikke alle butikkene kvitteringen lagret ..

Skrevet
For....... Jernia... Kjøpte klipper for snart 2 årsiden og måtte ha den på service' date=' men gjett hvem som ikke fant kvitteringen, jo det måtte en ha og ikke noe ligger lagret i butikken..

Så nå måtte jeg betale de ussle 700 kronene for en service på en [b']møkka klipper[/b] jeg betalte 2 lapper for i utgangspunktet... arg...

Hvorfor har jeg ikke alt på en plass av kvitteringer og hvorfor har ikke alle butikkene kvitteringen lagret ..

And there it is again....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...