Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de sim har mer å klage over vennligst post det her og ikke send klage PM da mail boksen min begynner å bli meget full fra mer seriøse henvendelser...

Herregud, hvor mye skal du skryte av pcen din? Kan du ikke bare lag en egen webside for den da? Jeg er [*********] meg lei av å høre om den nå. Det er ikke bare meg på forumet som er det. Jeg hadde godtatt om du hadde laget et postet som du listet specs i. Men Herregud da man, Er du 33? Eller 3,3? Oppfør deg som den alderen kroppen din er.

Hilsen Olaf Ghanizadeh

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hyggelige seriøse meldinger hvor jeg prøver å hjelpe folk via pm eller jeg lurer på hjelp er private seriøse pmer, dette er ikke annet en tåpelig og fortjener å bli fremvist til spott og spe..

Skrevet
Synes dette var latterlig jeg! Det heter tross alt PERSONLIG melding da Tom!

Hvis noen har klaga på meg har jeg ikke vært så "feig" og lagt det ut på forumet..

Kunne ikke vært mer enig..

Jeg spør igjen.. Hva i Helvette er poenget med å skryte over en pc som bare er helt ok?...

Skrevet

Fyr på karer.

Jepp få det ut nå, jeg tåler det vet dere.. Gjør dere ??

Uansett, jeg poster flere poster om min nye maskin av to grunner...

1. Jeg er glad at jeg endelig har tatt meg råd til det etter å ha spandert på meg xxxx sum av data til innbo og oppussing av hus og hjem, samt ferie tur med familien

2. For å få tilbakemeldinger fra andre som kanskje kan ha erfaringer med samme eller lik type hardware

3. For å få tilbakemeldinger eller råd og tips ang. evt feil og mangler, slik kan jeg kanskje bytte i tide.

Postet pm fra olaf pga.

1. For å slippe flere teite useriøse beskjeder i PM mail box da denne blir lett full

2. for å vise alle hvor teite egentlig en missunnelse kan være

3. Rett og slett kun får å skape denne tråden for å slippe spam mail slik jeg kaller det i pm boksen

4. Etter rett og slett være dritt lei sytingen til kjære lille Olaf som i bunn å grunn bare er sur og lei for at jeg ikke gadd å snakke med han via Skype en gang i tiden og blokkerte han der etter et evig mass og tjat..

Jeg tar all denne klagingen i denne posten med stort sinn og blir ikke sur og lei bare for at folk sier det de mener, de har de full rett til å gjøre og jeg skal prøve å svare på det meste..

""

Skrevet

Postet pm fra olaf pga.

1. For å slippe flere teite useriøse beskjeder i PM mail box da denne blir lett full

Tviler på at det kommer noen mindre meldinger til deg ved hjelp av dette!

Og til det du skriver om sytingen til Olaf... Hva kaller du dette da? Dele en PERSONLIG melding med alle sammen, er ikke det syting kanskje?

Skrevet

Hehe, Tom. Jeg tror du har litt feil bilde på situasjonen. At du blokkerte meg på Skype for.. ja et år siden bryr meg langt oppi rumpehullet. Jeg er lei av at du tror at du er guds gave til Fs mijøet. Greit du har kommet med noen bra tips. Men herregud, det betyr ikke at alle vil sleike ræva di for det.

Jeg er overhodet ikke misunnelig på pcen din. Det er jo ingen WOOOW PC. Det jeg blir lei av er at du skal poste bilder av bestillingssiden din i nesten alle poster. Lage en Post med tittel i CAPS bare fordi du vil at alle skal se at Tom skal kjøpe seg PC. Oppdaterer hver gang du har funet ut at du skal bytte ut en del.

Jeg er også drittlei i måten du snakker på. Blir bare så teit. Kan du ikke være så snill å være 33 i hodet også? Jeg vet du kan om du vil. Eller kan du?

Skrevet

Jeg er lei av at du tror at du er guds gave til Fs mijøet. Greit du har kommet med noen bra tips.

Ops... Hvis det er slik oppfattning folk har av meg så må jeg inderlig beklage det... Skal selvfølgelig ikke kjenta seg.

Men at du referer til rumpehullet ditt må være din smak og din smak alene.. For meg kan du gjerne kose deg med tanken.

eg er også drittlei i måten du snakker på. Blir bare så teit. Kan du ikke være så snill å være 33 i hodet også? Jeg vet du kan om du vil. Eller kan du?

Eneste måten du løser dette på kjære laffen er å på inn på min side og trykke på ignor knappen. Da slipper du å se noen av de meldingen jeg skriver.. For at hjernen din ikke skal sprekke av dårlig inntrykk fra meg, så bør dette skje rimelig kjapt også..

Jeg for min del gidder ikke å gjøre det da dine bilder blir bare bedre og bedre og jeg personlig vil se dem alle..

Men for all del, del gjerne flere kommentarer, men spar meg for dine personlige hull følelser..

Skrevet

Hun står opp og skjønner plutselig

at livet er så kjedelig

hun vil gjøre noe harry

hun vil bli en rosa barbie!

så hun tar ut alle penga sine

og spanderer på alle venna sine

rosa sukkerspinn

for rosa det er in!

hun kjøper rosa genser

rosa tusj

hun bruker også rosa pusj