Skrevet 7. oktober 2006 18 år Har tenkt meg en tur til Sola i løpet av høstferien og lurte på om noen har lyst å være med. Jeg har tid hele ferien, bortsett fra neste helg. Jeg drar uansett og bilder kommer.
Skrevet 8. oktober 2006 18 år Forfatter Har sjekket litt rundt og sett at i følge værmeldingen vil RW18 brukes i morgen og neste helg. Mandag 7:35-10:00 er det 19 ankomster og 57 fra 8-20. Været blir 15 m/s fra sør og regnbyger mandag. På grunnlag av dette har jeg bestemt meg for å dra i morgen tidlig og holde ut så lenge som mulig (14-20). Ta kontakt så sender jeg mobilnr. Mulig jeg tar en tur neste helg også hvis turen blir avlyst.
Skrevet 8. oktober 2006 18 år Skal desverre spille fotballkamp i morgen Men noen som blir med senere i uka??
Skrevet 8. oktober 2006 18 år Skal du ennå ut en liten tur til Sola? Kan være jeg stikker bort, men det var så tidlig joh, i høstferien skal jeg jo såve!
Skrevet 8. oktober 2006 18 år Jeg kan nok bare tirsdag, onsdag og torsdag... Skal på jobb på fredag og lørdag
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Forfatter Fornøyd med A310, C-130 og C-17. Kamera ligger til tørk sammen med eieren nå.
Skrevet 19. oktober 2006 18 år A310en lander NÅÅÅ på sola! Suste nettopp forbi vinduet mitt på skolen!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.