Skrevet 6. oktober 2006 18 år At en kvinne kom seg fra avgangshallen, gjennom utenlandsavdelingen, gjennom passkontrollen og inn i flyet som skulle til Riga må vel være den størte sikkerhetsbommereten som er gjort ved ENGM? Les den ville historien! http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/06/479021.html --thomas
Skrevet 6. oktober 2006 18 år Jaggu,tok ikke lang tid før Northport dreit på draget, holdt ikke en uke en gang.....
Skrevet 8. oktober 2006 18 år etter å ha sett på bilde der flere ganger fant eg plutselig ut at eg e i folkemegden der var akkurat kommet til Gardermoen da det skjedde.
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Tok med en halv liter veske gjennom sikkerhetskontrollen på Sola i dag.
Skrevet 9. oktober 2006 18 år en halv liter veske? Hvordan vet du at veska di rommer en halvliter? Neida skal ikke tulle mer jeg. Trodde det begynte 1. Nov jeg.
Skrevet 9. oktober 2006 18 år Hvordan vet du at veska di rommer en halvliter? Det står når du kjøper en veske da..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.