Atle Dreier Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skal fly livsviktige forsyninger til Bardufoss fra Værnes. Har indikasjoner på en del russisk aktivitet i området, og trenger jager-eskorte på turen, i tilfelle. Noen frivillige? Turen går søndag kveld, etter nærmere avtale. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror det kommer en F-16 jeg. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har ikke noe erfaring fra før, men får jeg lov til å ta opp en F-16 jeg også? Siter
Atle Dreier Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 mot russerne trenger vi all den hjelp vi kan få! Vi kan nok ligge straight&level til vi nærmer oss Troms, så det skulel gå greit et stykke. C130 er ikke det mest manøvrerbare stykke jern som finnes, så en Viper skulle klare å holde grei følge. Siter
Fredrik Helland Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Vi skal ikke la storebror Ivan i øst true deg... Jeg stiller opp med F-16 Siter
Håvard .L. Hovde Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 hva vis noen flyr " russer fly "? så kan de "angripe" Hercen?? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Høres bra ut, må stå sammen hvis russerne prøver seg Siter
Atle Dreier Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Transporten har takeoff i nitiden. Kjører preflight fra litt før ni, så får vi se når eskorten er klar, og jeg er klar med preflight checks. Tar litt tid i C130 fra CS. Siter
Atle Dreier Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Det oppnås ikke kontakt med Bardufoss flystasjon. Overkommandoen harderfor utsatt transportoppdraget til i morgen kveld. (På norsk betyr det at jeg ikke fikk lov av kona å fly i kveld. ) Siter
Håvard .L. Hovde Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det oppnås ikke kontakt med Bardufoss flystasjon. Overkommandoen harderfor utsatt transportoppdraget til i morgen kveld. (På norsk betyr det at jeg ikke fikk lov av kona å fly i kveld. ) haha:P own3d:P jeg blir med i morgen Siter
Atle Dreier Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Jeg starter pre-flight i nitiden. Regner takeoff ca 2115 eller deromkring. Håper noen andre tar turen også. Siter
Audun Braastad Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan gikk dette? Ble dere truet fra øst? Siter
Atle Dreier Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Det ble ensomt, gitt. Det gikk fint, men det var nifs tur. Alt personell fikk utdelt nytt sett undertøy etter turen. Det gikk til tider litt VEL taktisk for seg... Hadde vært litt mindre hårete hvis eskorten hadde dukket opp... *mumle* Så snart noe nyt spennende dukker opp er alle bort. Ingen som bryr seg om at FS9 ser bedre ut, og flyene er finere enn FSX en god stund ennå. Jeg venter en stund jeg i alle fall. Om noen mååneder, når man har vrengt og vridd på config-filer, textures, addons og annet snacks skal jeg nok 'konvertere'. Spesielt multiplayer-delen høres interessant ut for oss formasjons-gutter. Siter
Audun Braastad Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Si ifra hvis du har tenkt å ta en lignende tur igjen da, jeg er med! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 jeg kunne også godt tenke meg å være med, for øyeblikket bruker jeg FSX bare fordi kunturene ser mindre ut som sagtenner der, men dersom noen vil finne på noe med FS9 så er det bare å gi meg en lyd. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.